Parkdress - best i test?

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Hei! Noen som vet hvilke parkdresser som har blitt best i test i år? :)
 
Vet ikke hvem som er best i test, men jeg vet hvilken vi er mest fornøyd med - name it softshell! :) Har også reima parkdress og er fornøyd med de.
 
Vet ikke hvilken som er best i test akkurat nå. Men reima tec sine dresser er veldig gode. De kan brukes selv om det er litt vått ute. Mange som jobber i barnehage som er veldig fornøyd med den
 
Vi sverger til Didriksson både når det gjelder parkdress og vinterdress :)
 
Bruker Reima Tec her. Om den er best i test vet jeg ikke. Men hvertfall veldig fornøyd med den.
Blir brukt selv når det regner og han er aldri våt :)
 
Jeg går litt mot strømmen, jeg er ikke noe glad i Reima Tec.
Barna har vært kalde og det har gått fort hull på de vi har hatt.

Liker veldig godt Lego Tec, Stromberg og de på Kapphal (heter Klax eller noe lignende, husker ikke helt)
Har prøvd Didriksen i to-delt dress og den var veldig bra så vil gjeller heldressen også er det
 
Vet heller ikke hvem som ble best i test, men etter å ha brukt Reima i alle år prøvde jeg Polarn o Pyret sin på minste i våres, og er veldig fornøyd.
 
Som mamma og barnehageansatt liker jeg best Helly Hansen og ReimaTec.
Helt enig, men vil legge til polarn o pyret også.

Og så er det utrolig viktig å vaske dressene riktig, og minst mulig! Tørk av flekker, spyl av søle og tørk. Vask i maskinen minst mulig, uten skyllemiddel og på skånsomt program. Selv de beste dressene mister raskt den høye vanntettheten ved feil/for mye vask.
 
Aner ikke hva som er best i test, men vi elsker reima tec her :) mini bada, virkelig bada, i en stor søledam i våres, så vidt han var litt våt der glidlåsen var..
 
Har ikke sett noen test nå, men er veldig fornøyd med kappahl sitt kaxc proctecx-serie, polarn o pyret, nameit. Reima har vi hatt en av, flott den og.
 
Vi er fornøyde med Stormberg så har ikke prøvd noen av de dyrere merkene. Kjøpte nettopp softshelldressen, så er spent på om vi liker den :) Den virker i alle fall utrolig myk og behagelig å ha på :)
 
Jeg sverger til reimatec!! De andre vi har hatt (inkludert Nameit, Stormberg og HH) har ikke vært i nærheten så bra i mine øyne. Reimatecdressene holder mine både varme og tørre fordi om de er ganske tynne og lette å bevege seg i, så har ingenting å utsette på dem!! Pleier å handle fjorårsmodeller på salg og da blir jo ikke prisen så avskrekkende heller...... :)
 
Back
Topp