park dress til bhg? hva kjøper dere?

Tommeliten

Glad i forumet
tulla begynner i bhg 1.sep, hvilken dress kjøper dere til de små?
tenkte litt på reima kanskje, og hatt dressen som kombinasjon dress/regntøy. ei venninne som har bare har hatt vår dress i bhg og brukt det som regntøy og dress.
hva gjør dere?
tenker å kjøpe str 74 i dressen. noen som evnt vet pris ?

jeg tenkte også på å kjøpe reima dress,men tenkte at det er bortkastet penger når de ikke er så mye ute alikevell akuratt nå.. men tenker på å kjøpe regndress med for inni som kan gå an å tas av[:)]og en dress som man både kan bruke når det er veldig kaldt og litt vamere[:)]
snuppa mi bruker 74 nå hun,så vet ikke helt hva str vi skal kjøpe,men det blir nok helt sikkert 80 tenker jeg[:)]

Jeg har en kusine som jobber i barnehage, og hun anbefalte å kjøpe reima sin dress, som er kombinert regn og varm dress...
så tror vi går for den, koster 399 eller noe på barnas hus mener jeg at jeg så....

også må man kjøpe grotex sko til dem, evt stonz til våre barn da som ikke går hundre prosent ennå...

Vi har kjøpt reima tec, str 80. De er litt store i størrelse, men tror det funker fint her[:D]

Vet at de små her er mye ute, og ettersom de sitter mye når de leker er det greit med en skikkelig vanntett fress[8D]

Her blir det nok reimatec. Har sett meg ut et par stykker jeg skal se på. Snuppa her bruker 74 og 80 nå. Så vi kjøper nok 80, eller kanskje 86.

reima el troll..trolldressene har en ull del inn som mann kan ta ut,derfor e den fin å bruke på høsten,vinter og vår[:)] den e også vanntett..

Back
Topp