Paris

NurseAngelFire

Glad i forumet
Jeg og en venninne vurderer en storbyferie til høsten,og da har vi veldig lyst å til Paris[:D]

Trenger tips om hvor det er best å bo,hva man bør se,hvilke restauranter man må spise på osv osv osv.

Vi vil gjerne bo sentralt[:D]

det er mange år siden jeg har vært der, så jeg tørr ikke å gi deg noen tips. Men jeg har en vennine som bo der, skal høre med henne hva man kan anbefale

ORIGINAL: addi

det er mange år siden jeg har vært der, så jeg tørr ikke å gi deg noen tips. Men jeg har en vennine som bo der, skal høre med henne hva man kan anbefale

Signerer denne. Jeg bodde på en sånn billig greie. Hostel kalles det vel[8D] Ganske langt uten for sentrum.
Husker ikke navnet på så mange av restaurantene vi spiste på. Men var en liten en, like ved Notre Dame, som solgte smørbrød osv. DIGG DIGG DIGG. Ligger like ved en Metro og den mest kjente handle gata tror jeg =)

Einaste ej huska frå Paris va Celine Dion konserten, hehe ;) no dukka ho kanskje opp der igjen i April ;)
dytta or dej :)
Ej va der i Midten av Mai, da va det sol og veldi varmt..kjempedeilig :)

Har ikke vært i Paris, men har reist litt....var på interrail for noen år siden, og da benytta i oss av en websiden http://www.hotels.com
Vi bestilte mens vi var underveis, og det funka som bare rakkern!!
http://www.reisefeber.no er en annen super nettside!

Jeg har god erfaring med å i byer der en ikke er kjent i det hele tatt, bruke nettsider der en kan velge å søke på hoteller som ligger innenfor en viss radius av et område.....for eksempel...vis alle hoteller innen en radius av 1 km fra Eiffeltårnet.....ikke dumt!!

Masse lykke til med planlegginga, og håper VIRKELIG den turen blir noe av....DET fortjener du!!!!!!

Klemmer[:D]

Var der med jobben for 2 år siden, skal se om jeg finner ut av hotell og spisesteder :) Vi var også på Moulin Rouge - ANBEFAAAALEEES!!!

Jeg har vært i Paris flere ganger - det er en fantastisk by.

Vi bodde og spiste på ulike steder hele tiden. Det meste var bra. Det fine med Paris er at man trenger ikke bo så veldig sentralt for å oppleve byen - de har jo et utrolig godt utbygget metro-system.

Dere må selvsagt se det vanlige: Eiffel-tårnet, Triumfbuen, NotreDame og Sacrecour. Champs Elysses er oppskrytt synes jeg, men helt grei om du er i området likevel. En av de beste opplevelsene jeg har hatt i Paris var tur med elvebåt om kvelden, med middag og hele pakken. Det var virkelig flott og anbefales!

Skal man være litt barnslig er det fort gjort å ta metroen ut til Eurodisney eller Asterixparken. Det er det mye som passer for voksne også!

Håper dere får en fin tur!

Back
Topp