Parfyme!

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Har selvfølgelig kuttet ut parfyme, og liker ikke når andre holder baby å det stinker parfyme .... Men det jeg lurer på, når tenker dere å begynne med litt parfyme igjen? Vil ikke begynne nå men kjenner jeg savner litt godlukt.. Men vil ikke ødelegge hennes utrolig gode babylukt med parfyme altså :p
 
Har brukt litt allerede jeg, de dagene jeg er på jobben.,
 
Jeg bruker ikke parfyme nå, men har kjøpt meg en sjampo som lukter deilig- det hjelper litt. De to gangene vi har vært i selskap har jeg ikke hatt parfyme på brystet, men har sprayet litt øverst på ryggen og hatt litt bak ørene mine. Da lukter det ingenting av babyen :)
 
Jeg tenker å begynne når hun er ca to mnd. Men ikke like mye som før selvfølgelig og spraye litt andre steder. Savner også å bruke parfyme ☺️
 
Jeg bruker parfyme hele tiden jeg.. Gjør det noe da liksom?
Nei, hver sin smak det selvfølgelig :) jeg har ikke gjort det for å ikke pushe på en reaksjon på huden, samt at jeg vil det skal lukte baby av hu å ikke DKNY :p
 
Spruter parafyme ut i luften og springer gjennom den :P da føler jeg at det blir litt mer lett duft og ikke så mye :) men bare når vi skal avsted! Godt å lukte noe anna enn sur melk :P
 
Sprayer på sokkene jeg, der jeg ABSOLUTT vet baby ikke kommer i kontakt med parfymen :-P hahah
 
Bruker hviss jeg skal noe. Men da sprayer jeg på ryggen :p
 
Back
Topp