parfyme?

Mona=)

Glad i forumet
jeg har ikke brukt parfyme siden før jeg fødte.. jeg ville ikke bruke det i begynnelsen for jeg ville hun skulle bli kjent med mamma-en sin lukt, men nå tør jeg ikke begynne å bruke det for jeg er redd hun ikke kjenner igjen lukten min. 

bruker dere parfyme? når begynte dere å bruke det?

er det på tide jeg lukter godt igjen?:P å ikke bare svette og sur melk?:P

Har brukt parfyme hele tiden jeg :) men har bare brukt en desj eller to bak på nakken :)

Sandbakk skrev:
Har brukt parfyme hele tiden jeg :) men har bare brukt en desj eller to bak på nakken :)

Samme her :)

Jeg har ikke brukt parfyme, og jeg sto og tenkte nøyaktig det du skriver senest i dag etter jeg hadde dusja...Er også redd for at han ikke skal gjenkjenne mammalukten om jeg brått tar på meg parfyme nå. Tror jeg venter litt til;)

Jeg bruker ikke parfyme til anliggende heller jeg, da, Har vel dæsjet meg to ganger i år, men jeg bruker så lite ting som lukter som overhodet mulig. Bruker nesen ikke deo en ant, men eg bruker NAF aluminiumsklrid to anger i uken fordi jeg svetter veldig mye uten grunn, og det er billigere enn botox og mindre risikabelt enn operasjon.

Jubbu85 skrev:
Jeg har ikke brukt parfyme, og jeg sto og tenkte nøyaktig det du skriver senest i dag etter jeg hadde dusja...Er også redd for at han ikke skal gjenkjenne mammalukten om jeg brått tar på meg parfyme nå. Tror jeg venter litt til;)

Lå å tenkte på det i går kveld faktisk. Men jeg har smått begynt å bruke det igjen, men bare en sprut liksom. Merker at hu blir mer skeptisk når jeg har parfyme, men går fort over :)

Har brukt parfyme hele tiden bak i nakken ja :) Men min mor har fått streng beskjed om å ikke bruke parfyme bår hun er her, hun har brukt samme parfyme i 30 år og jeg fikser ikke at mini skal få den på seg og lukte mamma - hehe :)

Jeg bruker også parfyme, men bak på nakken. Ville aldri tatt på hals/bryst så lenge jeg har baby som ligger mot brystet. Jeg syns ikke noe om når andre holder de og jeg kan kjenne parfymelukta til vedkommende på babyen etterpå.

Min faste dagparfyme gikk tom i slutten av sv.skapet og etter det har jeg kun brukt deo! Hehe, jeg har ikke kjøpt inn noen ny parfyme ennå for å si det sånn - men tror ikke jeg lukter så veldig svette heller, bortsett fra nå kanskje, etter å ha gått opp en evig lang bakke hjem med vogn og alt for mye klær på i solsteika:P

Jeg har mer latt være å bruke parfyme fordi det ikke er bra for dem å få for mye slik lukt i nesa når de er så små.... Men deo må til såklart:P

Sandbakk skrev:

Samme her. Bruker en fra Egypt som ikke inneholder alkohol eller annen møkk :)

Nei, ikke noe parfyme her heller. Men det bruker jeg sjelden uansett pga jobben i bhg. Bruker deo da. Men liker heller ikke at babyen skal lukte på den skarpe parfymelukta.

Mona=) skrev:
jeg har ikke brukt parfyme siden før jeg fødte.. jeg ville ikke bruke det i begynnelsen for jeg ville hun skulle bli kjent med mamma-en sin lukt, men nå tør jeg ikke begynne å bruke det for jeg er redd hun ikke kjenner igjen lukten min. 

bruker dere parfyme? når begynte dere å bruke det?

er det på tide jeg lukter godt igjen?:P å ikke bare svette og sur melk?:P

Har tenkt det samme som deg. Kun brukt deodorant.
Men er også litt redd hun skal reagere på parfymen.

Back
Topp