Parfyme tips til gutt på 8?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Magnus ønsker seg parfyme til bursdagen sin og mamma og jeg skal dra og kjøpe til han fra henne idag, så tips til en god manne parfyme som ikke er veldig sterk? [:)]

Endte opp med denne, tror jeg det var[;)] hvertfall lik flaske[;)]

Da reddet vi vist no trær i regnskogen samtidig[:D]

Den røde Lacosteparfymen er en slager til unge menn der jeg jobber, samme med Pumaduftene[:)] Du kan jo også lukte på Calvin Klein sin CKin2U, både den grønne og den blå er safe... Veldig lette friske parfymer som lukter friskt og ikke for mye mann

JEG syns 8 åringer er for små til å bruke parfyme..

ORIGINAL: *Musti*

Ja men det syns ikke jeg [:)] han er ikke allergisk og liker å lukte godt så ser ikke helt problemet[8|]

ORIGINAL: plaske

Den røde Lacosteparfymen er en slager til unge menn der jeg jobber, samme med Pumaduftene[:)] Du kan jo også lukte på Calvin Klein sin CKin2U, både den grønne og den blå er safe... Veldig lette friske parfymer som lukter friskt og ikke for mye mann

Takk for tips, da skal jeg ut og lukte litt [:D]

Har tenkt på den Dior sport eller hva den heter, mannen hadde den og den var mild og god.. men får se[:D]

ORIGINAL: *Skjønningene*

Lacoste den sorte og gule kanskje? [:)][:)][:)]

Skriver opp liste med tipsene her tror jeg [:D]

Min på 11 bruker Adidas sine.... Sporty og ren lukt[:)]

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

må si meg enig...og iallefall slik dyr en[:-] begynn heller med axe eller noe først

Prisen er vel opp til hver enkelt da [8D] syns en dyr parfyme med en mild og god lukt er bedre en billig axe som lukter veldig mann syns jeg[8D]

ORIGINAL: Biramar

Min på 11 bruker Adidas sine.... Sporty og ren lukt[:)]

Ok, den skal sjekkes ut[:)]

Ta å spør i ett parfymeri så har de nok gode tips til en mild parfyme som en liten gutt kan bruke[:)]

Synes det er litt søtt jeg at en 8 åring vil lukte godt[:)]

ORIGINAL: Rebecca85

må si meg enig...og iallefall slik dyr en[:-] begynn heller med axe eller noe først

Prisen er vel opp til hver enkelt da [8D] syns en dyr parfyme med en mild og god lukt er bedre en billig axe som lukter veldig mann syns jeg[8D]

HELT ENIG! og de syns jo parfyme er veldig stas og når de har på altfor mye er det bedre med en litt fresh en...

Du kan jo forresten også se på Replay og Ed Hardy duftene, de er også populære og litt i samme gata[:)]

ORIGINAL: Frk.Hønemor

Ta å spør i ett parfymeri så har de nok gode tips til en mild parfyme som en liten gutt kan bruke[:)]

Han ser jo at jeg og pappan hans bruker det og gutta vil være som pappa og lukte godt osv.. han blir mer og mer opptatt av sånne ting nå merker jeg[:)] glad han vil være ren og lukte godt jeg[:D]

ORIGINAL: plaske

ORIGINAL: Rebecca85

HELT ENIG! og de syns jo parfyme er veldig stas og når de har på altfor mye er det bedre med en litt fresh en...

Du kan jo forresten også se på Replay og Ed Hardy duftene, de er også populære og litt i samme gata[:)]

Han får streng beskjed om 1 sprut om dagen[8D][:D]

Vil heller gi 500 for en god en ja, en billig saker som lukter for mye[:'(][8D] og siden den er dyr blir det jo bursdagsgave[:D]

Takk for tips[:D]

Allure sport fra chanel er god, guttene våre på 7 og 8år bruker den til tider [:)]

ORIGINAL: *mumfie*

Allure sport fra chanel er god, guttene våre på 7 og 8år bruker den til tider [:)]

Takk for tips [:D]

Blir mye snusing idag ja..[:D][8D]

Parfyme til åtteåringer?? Trodde det var slikt de begynte med tidligst på ungdomsskolen jeg.......
Hm...ikke helt enig der akkurat, men men

Hva med å kjøpe en bodylotion fra parfymeri i sedet for parfyme da?
Litt mildere vil jeg tro.....

[&:]

Sign [:D]

(Venninna mi har en på 8 som pleier å ta på seg pappaens parfyme når han vet jeg kommer på besøk.. Da lukter jeg han på halsen for han lukter så godt, og det elsker han.. *kremt, en gang sa han det kribla i rompa når jeg lukta han på halsen [8D][8|] hehe...*)

6-åringen fikk Spiderman parfyme da vi kom hjem fra syden - stor suksess![:D]

HELT enig

Back
Topp