Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hugo Boss. Absolutt den beste herreduften som fins. Elsker den. Den i grå boks. Heter visst ikke noe annet enn Hugo Boss.Samboer ønsker seg ny parfyme til jul, da hverken jeg eller han liker den han bruker nåSå jeg lurer på om dere har tips til gode parfymer til unge menn (29 år)? Så jeg vet litt hva jeg skal lukte på i butikken
![]()
Hugo Boss. Absolutt den beste herreduften som fins. Elsker den. Den i grå boks. Heter visst ikke noe annet enn Hugo Boss.
Åh, det brukte jeg å gjøre med Hugo Boss. Men mannen her i hus bruker ikke parfymeDen blå Jean Paul
Den lukter så utrolig godt! Hender seg jeg sprayer litt på en t-skjorte og sover med den i senga når mannen er borteSykt deilig lukt
![]()
*savn* Jeg står seriøst i heisen og sniffer på folk dersom det kommer en mann inn med den parfymen.Samboer ønsker seg ny parfyme til jul, da hverken jeg eller han liker den han bruker nåSå jeg lurer på om dere har tips til gode parfymer til unge menn (29 år)? Så jeg vet litt hva jeg skal lukte på i butikken
![]()