Parfyme til mann

Lilutta

Forumet er livet
Oktoberlykke2020❤
☀️Påskeliljene 2026☀️
Samboer ønsker seg ny parfyme til jul, da hverken jeg eller han liker den han bruker nå :facepalm: Så jeg lurer på om dere har tips til gode parfymer til unge menn (29 år)? Så jeg vet litt hva jeg skal lukte på i butikken :joyful:

Samboer ønsker seg ny parfyme til jul, da hverken jeg eller han liker den han bruker nå :facepalm: Så jeg lurer på om dere har tips til gode parfymer til unge menn (29 år)? Så jeg vet litt hva jeg skal lukte på i butikken :joyful:
Hugo Boss. Absolutt den beste herreduften som fins. Elsker den. Den i grå boks. Heter visst ikke noe annet enn Hugo Boss.

Hugo Boss. Absolutt den beste herreduften som fins. Elsker den. Den i grå boks. Heter visst ikke noe annet enn Hugo Boss.

Han har en Hugo Boss nå, men aner ikke om den heter noe mer, liker ikke akkurat den ihvertfall. Men er vel flere forskjellige av Hugo Boss også :D Får sjekke ut!

Vel. Hjelper jo ikke. For mannens er bestilt fra USA da jeg liker den så godt. Men er Ed Hardy Hearts and Daggers parfyme da :) Min store favoritt det.

Jeg syns D&G The One er veldig god, men han bør nesten bli med på parfymeriet selv å spraye litt av prøveflasker på huden selv.
Det som lukter godt på en person, kan lukte helt forferdelig på en annen.
Eventuelt spørre på parfymeriet om de har noen prøveflasker av litt forskjellig.
Husk at en parfyme utvikler seg i løpet av dagen så dersom man sprayer litt på håndleddet i butikken bør men lukte på den med ujevne mellomrom de neste timene for så å bestemme seg om man ønsker å kjøpe den

One million og Johny Depp sin er gode, mannen her brukt dem begge. Bruke depp sin nå og han er under 30 :p

Disse her liker jeg veldig godt. Mannen min er 31 år:)
20191122_184608.jpg
20191122_184625.jpg
20191122_184639.jpg

Sauvage fra Dior er Johnny Depp sin.

Jean Paul og JOOP er favoritten her .
JOOP liker eg best. Men parfyme bør helst testes på hud

Den blå Jean Paul :Heartred
Den lukter så utrolig godt! Hender seg jeg sprayer litt på en t-skjorte og sover med den i senga når mannen er borte :hilarious: Sykt deilig lukt :D

Aqua di gio var mannens hverdagsparfyme, i hvertfall til flaska knuste. Litt sitruspreg, ikke tung og overdøvende.

Denne fra YSL er nyyydelig!!

Vedlegg

• Screenshot_20191123_142816_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20191123_142816_com.android.chrome.jpg
    13,2 KB · Visninger: 4
Den blå Jean Paul :Heartred
Den lukter så utrolig godt! Hender seg jeg sprayer litt på en t-skjorte og sover med den i senga når mannen er borte :hilarious: Sykt deilig lukt :D
Åh, det brukte jeg å gjøre med Hugo Boss. Men mannen her i hus bruker ikke parfyme :arghh: *savn* Jeg står seriøst i heisen og sniffer på folk dersom det kommer en mann inn med den parfymen.

Davidoff Cool water for men er jeg helt forelsket i! Snur meg med engang mannfolk går forbi meg med den lukten :laughing002

Back
Topp