parfyme i såper

Bella_

Gift med forumet
jeg husker her en eller annen gang skrev noen av dere at dere bruker den badesåpen som heter noe god natt eller noe, en den inneholder jo parfyme og parabener og slik, har dere helt sluttet å tenke på alt det der, eller hva?

Vi kjøper nemlig fortsatt bare uten parfyme og parabener.... Ikke at vi bruker noe særlig såpe på henne da hun er sååå myk enda....

Jeg er NØYE med hva jeg kjøper ja [:D] Vaskemiddel og skyllemiddel og slikt er UTEN parfyme. Bruker kun neutral eller libero sin babyolje. Ellers ingenting, bortsett fra anglamark sin shampoo noen ganger..

Har ikke helt skjønt det med den Bedtime såpa, litt rart med ei såpe som gjør ungen trøtt? [&:] Natusan er uansett fysj!

ORIGINAL: pandalise

Jeg er NØYE med hva jeg kjøper ja [:D] Vaskemiddel og skyllemiddel og slikt er UTEN parfyme. Bruker kun neutral eller libero sin babyolje. Ellers ingenting, bortsett fra anglamark sin shampoo noen ganger..

Har ikke helt skjønt det med den Bedtime såpa, litt rart med ei såpe som gjør ungen trøtt? [&:] Natusan er uansett fysj!

Jeg bruker den bedtime såpa til snuppa på kveldene.. Å hun har ikke reagert noe på den.. Men man blir faktisk søvnig av den.. Har hatt den i badevannet selv når jeg har badet. Men jeg bruker nøytral når jeg vasker klær..

Er faktsik veldig forsiktig med sånt. Ettersom jeg selv reagerer på det.

Nei duvet. Det gikk jo bra med oss. Og alt er jo farlig nå, så da er det like greit å ikke bry seg om å passe på og skjerme de små for noenting [8D] [:D]

Halveis off topic, men hva slags vaskemiddel er ok? Vi bruker neutral, men synes den lukter litt surt, så vurderer sterkt å bytte... Men hva med Blenda? Skal ikke det være babyvennlig også?

Her bruker vi absolutt ingenting på litja annet enn babyolje i badevannet og sinksalve hvis hun blir sår (noe som sjeldent skjer). Ingen såper, badeskum, shampo, våtservietter eller whatever. Her trenger vi det ikke, huden hennes er enda kjempe deilig og babymyk [:D]<3
   Men oljen og sinksalven vi bruker er fra Weleda, som er helt rene produkter, så tenker nøye over hva jeg bruker på hun enda ja!

Back
Topp