PARFYME - han & henne

Gullgutten

Elsker forumet
Hvordan parfyme bruker du? Evt.andre favoritter.
Og hvordan parfyme bruker mannen din?
Legg gjerne v/bilde
(skal best.fra taxefree og trenger litt ideer).

Akkurat nå bruker jeg mest escada sin sommerdukt rockinRio, og mannen bruker en jeg ikke husker navnet på :P Men jeg skal snart kjøpr Giorgio Armani. den lukter himmelsk <3

Jeg har sikkert 30 parfymer, Armani, Dior ( J`adore, Miss dior), Gucci, Langcome (Hypnose og to andre typer), Chanel, Versace( to forskjellige), Lacoste, Boss, DKNY, Donna Karan..Jeg elsker Dior J`adore..
Mannen har Dior sport, Chanel allure, Jean Paul, 1 milion Paco Rabanne, Hypnose.. Burberry..Boss, Armani, Guess. Han elsker Chanel allure..

Har altfor mange (man blir litt miljøskadd av å jobbe 7 år i parfymeri :P)

Men favorittene mine er Dior Forever and Ever, MissDior L'eau, E.Armani She og Guerlain L'instant Magic. Og på herresiden er Chanel sin Allure Homme Sport fantastisk <3

Jeg bruker miss dior akkurat no og mannen veksler mellom calvin Klain og Bruno Banani:-)

Jeg bruker denne:

Eller denne:

typen vet jeg ikke faktisk.

Jeg elsker DKNY. Blir aldri fornøyd med annet jeg lukter på.. 
Bruker disse; 

Gullgutten skrev:
Hvordan parfyme bruker du? Evt.andre favoritter.
Og hvordan parfyme bruker mannen din?
Legg gjerne v/bilde
(skal best.fra taxefree og trenger litt ideer).

Jeg tåler ikke parfyme lenger, men da jeg gjorde det brukte jeg davidoff cool water (tror jeg den het....for damer). Gubben bruker bare deo:D

*Vidunder* skrev:
Jeg elsker DKNY. Blir aldri fornøyd med annet jeg lukter på.. 
Bruker disse; 

ooooh, hvordan lukter pure? jeg har den bedelicious, og den lukter veldig godt! lukter den litt av det samme, eller helt annerledes? :)

Viktor & Rolf - Flowerbomb. Den er ikke helt meg, men den lukter veldig godt. Fikk to komplimenter på den i går. :)

Back
Topp