Parasoll

smørklumpen

Andre møte med forumet
God morgen! :) Som nevnt i en annen tråd er jeg ny her. Jeg har en gutt som er født i slutten av august og synes det er morsomt å bli med i et forum med dere som har like gamle babyer :) Så her kommer min første tråd, hurra!
Været er jo nydelig om dagen og jeg skjermer gutten for mest mulig sol. Men ute i gresset vil vi jo være :)
Mitt spørsmål er om noen av dere bruker parasoll til vogna? Det er jo ikke så vanskelig å ha vogna slik at sola ikke steiker inn i den, men tenker også på om det gjør vogna mindre varm? Har kjøpt noen bomkjøp på utstyr jeg tror virker kjeeempeviktig, men så trengte jeg det ikke. Tenkte å høre med dere om parasollerfaringer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tok i bruk paradollen i dag faktisk! Men den skal kun brukes på trillen. Så i dag når det var sol testet jeg den siden vi reiser til mallorca på fredag;) funket veldig bra for oss!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg syns parasoll er no dritt, rett og slett:) den dekker kun et lite område, og føler den må justeres hele tiden ettersom hvilken vei man går.. Nei, kjøp heller en slik solskjerm til å sette på kalesjen! Kjekkeste sommerdingsen vi har til vogna
 
Jeg har integrert sol skjerm som jeg trekker ut /har parasoll også (fulgte med vogna) men har ikke brukt den enda

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp