Parasoll til vogna.

Pistasje

Forelsket i forumet
Marsmellows-15
Noen som har det? Funker det greit? Hvor kjøpte du det i så fall?

Jeg tenkte å vente til neste sommer med å få tak i, men det kan jo fortsatt bli mange soldager selv om det snart er høst. Har emmaljunga vogn, men tenkte at det kanskje finnes parasoller som passer til flere vogner?
 
Er solseil innebygd i vogna (Edge duo), men den synes jeg funker dårlig. Vi har solskjerm som jeg synes er helt genialt, spesielt det at du kan trekke den helt ned så det blir helt mørkt i vogna :)
 
Er solseil innebygd i vogna (Edge duo), men den synes jeg funker dårlig. Vi har solskjerm som jeg synes er helt genialt, spesielt det at du kan trekke den helt ned så det blir helt mørkt i vogna :)
Liker ikke seiler jeg heller og har solskjerm. Hvilket merke er din ?
 
Vi har parasoll! syns d funker fint. Den var med en trille vi kjøpte av tanta og onkelen min for lenge siden, men går fint an å ta den av og feste på vogna.

Var veldig glad for den når vi var i Danmark og d høljregna. Hadde regntrekket på, og parasollen over åpningen. Da fikk hun godt med luft, og slapp å bli våt. (D regna sidelengs..)
 
Er solseil innebygd i vogna (Edge duo), men den synes jeg funker dårlig. Vi har solskjerm som jeg synes er helt genialt, spesielt det at du kan trekke den helt ned så det blir helt mørkt i vogna :)
Det må jeg sjekke ut! :) Er solseil i min og, men sola kommer alltid til inn i vogna likevel..
 
Solseilet på Edge duo forstår jeg meg virkelig ikke på. Synes de kunne spart seg for den, og heller slengt med en parasoll på kjøpet :p prøvd solseilet et par ganger og uansett kommer sola inn og man kan ikke justere det så det dekker litt på siden for da blir seilet bare slapt og udugelig. Jeg kjører kul stil og trekker vogna etter meg om det kommer sol inn :p skikkelig upraktisk men blir litt variasjon i hvilke muskler som får trent seg på tur :)
 
Solseilet på Edge duo forstår jeg meg virkelig ikke på. Synes de kunne spart seg for den, og heller slengt med en parasoll på kjøpet :p prøvd solseilet et par ganger og uansett kommer sola inn og man kan ikke justere det så det dekker litt på siden for da blir seilet bare slapt og udugelig. Jeg kjører kul stil og trekker vogna etter meg om det kommer sol inn :p skikkelig upraktisk men blir litt variasjon i hvilke muskler som får trent seg på tur :)
Den stilen kjører og ofte den stilen :p
 
Solseilet på Edge duo forstår jeg meg virkelig ikke på. Synes de kunne spart seg for den, og heller slengt med en parasoll på kjøpet :p prøvd solseilet et par ganger og uansett kommer sola inn og man kan ikke justere det så det dekker litt på siden for da blir seilet bare slapt og udugelig. Jeg kjører kul stil og trekker vogna etter meg om det kommer sol inn :p skikkelig upraktisk men blir litt variasjon i hvilke muskler som får trent seg på tur :)

Jeg har god kjennskap til den stilen :D
 
Har også Emmaljunga, bruker solseilet kun når solen står Høyt på himmelen, ellers har det jo ingen effekt - lyser inn fra siden:p. Har i tillegg en "universalparasoll" med klype som skrus fast. Funker greit, men er lite i bruk - er så irriterende når man går tur og sola flytter seg ift hvilken retning man går!! I det ene øyeblikket trengs parasollen på høyre side, og plutselig trengs den på venstre side:shifty: What to do?!:p:D #I-landsproblem;)
 
Solseilet på Edge duo forstår jeg meg virkelig ikke på. Synes de kunne spart seg for den, og heller slengt med en parasoll på kjøpet :p prøvd solseilet et par ganger og uansett kommer sola inn og man kan ikke justere det så det dekker litt på siden for da blir seilet bare slapt og udugelig. Jeg kjører kul stil og trekker vogna etter meg om det kommer sol inn :p skikkelig upraktisk men blir litt variasjon i hvilke muskler som får trent seg på tur :)
Helt enig med deg, spesielt hvis det er vind er det seilet helt ubrukelig.. Men så står det faktisk i bruksanvisningen til vogna at det ikke er beregnet på å skjerme mot sola, men mot regn :p
 
Helt enig med deg, spesielt hvis det er vind er det seilet helt ubrukelig.. Men så står det faktisk i bruksanvisningen til vogna at det ikke er beregnet på å skjerme mot sola, men mot regn :p
Haha:p da har jeg lært det :) men synes fortsatt de kunne kommet på en bedre løsning :rolleyes:
 
Back
Topp