Parasoll til vogn?

• Trådstarter Trådstarter ~Mirabell~
  • Opprettet Opprettet
M

~Mirabell~

Guest
Noen av dere med barn fra før skrev tidligere i en tråd at parasoll til vogn var et unødvendig og bortkasta kjøp. Jeg hadde det ikke til førstemann, men tenkte å kjøpe det nå til lillegutt. Grunnen er at vi skal til spania i to uker når lillegutt bare er 3 mnd. Vi har selvfølgelig stor skjerm på vogna som er av denne typen:

Skjermen vil jo beskytte mot sola på den øvre del av kroppen, men tenkte kanskje det var lurt med parasoll til beina da det sikkert er så varmt at vi ikke pakker på med klær, og bagen kommer vi til å ha ganske åpen.
Såeh, er parasoll undødvendig punktum, eller fikk dere bare ikke bruk for det?

Jeg har samme vogna, og vi bruker parasollen MYE når vi er i Spania! (Har hus der så har vært ofte m snuppa)! Der nede selger de sååå mange fine parasoller så vent til du kommer ned m å kjøpe! :)
Og de er billig der nede, så d ekke no stress om du angrer [:)]

Jeg syntes det er VELDIG effektivt når en går i gatene på dagene (så du ikke må snu deg og dra vogna etter deg ettersom hvor sola står, godt når de sover på stranda, godt når du går på markedene... generelt et must syntes jeg[:)]

Har i midlertid aldri brukt den hjemme tror jeg....

jeg har hatt parasoll til begge mine og kommer nok til å bruke det til lille snuppa også

Vi har kjøpt to parasoller der nede! En brukte vi på Simoen og en på en "paraplytrille" :) Det er en slags klype, på de som man skrur de fast med, og de kan man bare justere ut og inn ettersom hvor bredt det er der du fester den!
De har jo ikke selve Simo merket eller andre populære/kjente merker vi kjenner her oppe på seg, ialelfall ikke i de lokale babyshoppene, men de passer fint fordet syntes jeg :)
Men selvf, ønsker du HELT match, i farge eller merke o.l så bør du sikkert kjøpe her :) [:)]

Jeg har iallefall vært veldig fornøyd med de jeg har kjøpt der nede, og de har fungert fint til sitt bruk :)

ORIGINAL: ~Mirabell~

Så parasoller der nede passer til simo-vogner?

De aller fleste parasoller har et universalfeste som bare skrues rundt rammen på vogna så det skulle ikke være noe problem. Da vi var i Spania med snuppa siklet jeg på disse store skjermene du setter over kallesjen som ga fullt utsyn men blokkerte solen helt (som en stooor kallesje) men jeg fant aldri noen babybutikk (var på Teneriffe så var jo mest turistshapper der..). Men det kan jo også være et tips, babyer trenger jo ikke akkurat utsynet men disse skjermene dekka mere av vogna i et- parasollene kan det hende du må flytte på og tilpasse litt mer om du har av de små paraplyene..

Men jeg ville absolutt hatt en tilgjengelig så sola ikke blir noe problem[;)]

Oki!Takk for tips!Da ser jeg heller etter noe der nede[:)]

Back
Topp