Parasoll til Emmaljunga

Xtal

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Maiblomstene 2020
Noen som vet hvor man skal feste parasollen på Emmaljunga?

På siden av håndtaket tror jeg?!

Vi fikk med da vi kjøpte vogn til førstemann men brukte den nesten aldri, måtte justere hele tiden...

Hadde det til første, men fikk den liksom aldri på plass så ble til at vi lot være...

ImageUploadedByBV Forum1465071865.307482.jpg

Vi kjøpte denne for å ha på bagen og er kjempe fornøyd! Når hun går over til sportsdelen kjøper vi nok en slik paraply :-)

Vis vedlegget 180771

Vi kjøpte denne for å ha på bagen og er kjempe fornøyd! Når hun går over til sportsdelen kjøper vi nok en slik paraply :-)

Kan man ha denne på hva som helst av vogn? Vi har Emaljunga Edge og der er det jo innebygd solskjerming, men jeg kjenner jeg kvier meg for å dra alle mulige remedier foran åpningen på vogna...

Kan man ha denne på hva som helst av vogn? Vi har Emaljunga Edge og der er det jo innebygd solskjerming, men jeg kjenner jeg kvier meg for å dra alle mulige remedier foran åpningen på vogna...

Ja for guds skyld, unngå tepper! Blir fort badstu! :-(
Tror du kan ha denne uansett type vogn, den festes med reimer på hver side, som da kan strammes som en behøver :-)

Ja for guds skyld, unngå tepper! Blir fort badstu! :-(
Tror du kan ha denne uansett type vogn, den festes med reimer på hver side, som da kan strammes som en behøver :-)

Nei teppe bruker jeg jo overhode ikke, men emaljunga har en sånn skjerm i kalesjen som du drar over vogna. Helt sikkert ikke noe problem, men har brukt den to minutter en dag og likte den ikke... Det samme med regntrekket. Det har jeg vel hadd en utblåsning om tidligere her inne og er fortsatt ikke komfortabel med å bruke det... Det dekker hele åpningen med luftehull på siden...

Nei teppe bruker jeg jo overhode ikke, men emaljunga har en sånn skjerm i kalesjen som du drar over vogna. Helt sikkert ikke noe problem, men har brukt den to minutter en dag og likte den ikke... Det samme med regntrekket. Det har jeg vel hadd en utblåsning om tidligere her inne og er fortsatt ikke komfortabel med å bruke det... Det dekker hele åpningen med luftehull på siden...

Ja stemmer det! Det der har vi ikke turt å bruke i d hele tatt... Sammen med myggnettingen med alt for store hull! Kjøpte ny der også vi :p

Håndtaket er for bredt så det går ikke :(
Jeg prøvde den i butikken på vogna vår og den satt ikke fast i det hele tatt. De I butikken sa at de gamle hadde bedre feste, men etter at de fikk den 8-tall formen så er de dårlige. Vi endte opp med en tinkafu "sol caps" som funket kjempe bra :)

Problemet er jo at den bare skygger for sola når den komme rett bak fra. Kommer solen fra siden er den ubrukelig.

Problemet er jo at den bare skygger for sola når den komme rett bak fra. Kommer solen fra siden er den ubrukelig.

Helt ubrukelig uansett synes jeg ;p tror jeg skal se på den skjermen fra tinkafu jeg også... Har du emaljungavogn? Hva bruker du? Tenkte jeg bare kunne snu vogna etter sola, men den er ganske tung hvis man må dra den opp bakken :p

Helt ubrukelig uansett synes jeg ;p tror jeg skal se på den skjermen fra tinkafu jeg også... Har du emaljungavogn? Hva bruker du? Tenkte jeg bare kunne snu vogna etter sola, men den er ganske tung hvis man må dra den opp bakken :p
Helt ubrukelig med mindre man er heldig med sola ja :) jeg likte heller ikke at man ikke kan se ned i vogna. Vi har emmaljunga og teste parasollen i butikken, men ingen klarte å få den til å sitte så vi gikk for tinkafu og har ikke angret et øyeblikk. Å snu vogna etter sola funker ikke her, men den skjermen henger altid på og jeg dytter litt på den ved behov.
8bc490f505ee290da8a22decfd669a6c
a036c487308169fcf8d8ca6fa28ebbee

Back
Topp