Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håndtaket er for bredt så det går ikke
Jeg skjønner ikke hvordan den skal festes, den bare vingler så vurderer å levere den tilbake.Hadde det til første, men fikk den liksom aldri på plass så ble til at vi lot være...
Takk for tips, den skal jeg sjekke ut!Vis vedlegget 180771
Vi kjøpte denne for å ha på bagen og er kjempe fornøyd! Når hun går over til sportsdelen kjøper vi nok en slik paraply
Den er så genialt :-DVis vedlegget 180771
Vi kjøpte denne for å ha på bagen og er kjempe fornøyd! Når hun går over til sportsdelen kjøper vi nok en slik paraply
Vis vedlegget 180771
Kan man ha denne på hva som helst av vogn? Vi har Emaljunga Edge og der er det jo innebygd solskjerming, men jeg kjenner jeg kvier meg for å dra alle mulige remedier foran åpningen på vogna...
Ja for guds skyld, unngå tepper! Blir fort badstu! :-(
Tror du kan ha denne uansett type vogn, den festes med reimer på hver side, som da kan strammes som en behøver
Var det som var problemet her også.. Ser fin ut, men bare knot å faktisk bruke den - syns jeg..Jeg skjønner ikke hvordan den skal festes, den bare vingler så vurderer å levere den tilbake.
Nei teppe bruker jeg jo overhode ikke, men emaljunga har en sånn skjerm i kalesjen som du drar over vogna. Helt sikkert ikke noe problem, men har brukt den to minutter en dag og likte den ikke... Det samme med regntrekket. Det har jeg vel hadd en utblåsning om tidligere her inne og er fortsatt ikke komfortabel med å bruke det... Det dekker hele åpningen med luftehull på siden...
Vi også kjøpte tinkafu hatt i gårVis vedlegget 180771
Jeg prøvde den i butikken på vogna vår og den satt ikke fast i det hele tatt. De I butikken sa at de gamle hadde bedre feste, men etter at de fikk den 8-tall formen så er de dårlige. Vi endte opp med en tinkafu "sol caps" som funket kjempe braHåndtaket er for bredt så det går ikke
Problemet er jo at den bare skygger for sola når den komme rett bak fra. Kommer solen fra siden er den ubrukelig.Nei teppe bruker jeg jo overhode ikke, men emaljunga har en sånn skjerm i kalesjen som du drar over vogna. Helt sikkert ikke noe problem, men har brukt den to minutter en dag og likte den ikke... Det samme med regntrekket. Det har jeg vel hadd en utblåsning om tidligere her inne og er fortsatt ikke komfortabel med å bruke det... Det dekker hele åpningen med luftehull på siden...
Problemet er jo at den bare skygger for sola når den komme rett bak fra. Kommer solen fra siden er den ubrukelig.
Helt ubrukelig med mindre man er heldig med sola ja jeg likte heller ikke at man ikke kan se ned i vogna. Vi har emmaljunga og teste parasollen i butikken, men ingen klarte å få den til å sitte så vi gikk for tinkafu og har ikke angret et øyeblikk. Å snu vogna etter sola funker ikke her, men den skjermen henger altid på og jeg dytter litt på den ved behov.Helt ubrukelig uansett synes jeg ;p tror jeg skal se på den skjermen fra tinkafu jeg også... Har du emaljungavogn? Hva bruker du? Tenkte jeg bare kunne snu vogna etter sola, men den er ganske tung hvis man må dra den opp bakken