Parasoll til barnevogn

Zaya

Glad i forumet
Noen flere som skal kjøpe dette? Må jo være et must når man skal gå tur i sommerværet?.. Erger meg at jeg ikke tenkte på det når vi kjøpte emmaljunga på Kattis, men tar nok en tur til. Emmaljunga har hvertfall matchende parasoller til vognene. 

nei... ser ikke poenget... vi hadde ingen behov for det i fjor sommer til jenta vår som da var 4-6 mnd på sommeren.. kalesjen på vogna lager jo skygge den også.. og var svalt og godt nedi der..

ORIGINAL: Heleneov

Kjøper ikke ennå hvertfall. Hvis det er behov for det, så blir det kjøpt senere. [:)]

Samme her[:D]

Vi kjøpte til lillemor da vi dro til spania på ferie da hun var 4 mnd.
Den ble kun brukt når vi var på ferie...så har litt tvil til at den blir brukt igjen nå da...men har den nå om jeg skulle trenge den.

Savnet det ikke sist så tviler på at jeg gidder å bruke penger på det nå. Har Emmaljunga Edge Duo og den har finfin kalesje som dekker solen godt[:D]

Har kjøpt stokke xplory sommersett som matcher vogna, og der er det med bla parasoll. Greit å ha da, blir nok brukt noen ganger ihvertfall :)

Har heldigvis, skulle så ha hatt det på junibarn nr 1, men ble ikke å få det før året etter. Skulle jo bare ha kjøpt det med en gang.

Har ikke kjøpt det enda, og er vel usikker på behovet. Kommer til å investere i et uv-trekk. Så får vi se etterhvert om vi trenger parasoll.

vet ikke om jeg skal ha det! hadde ikke behov for det ifjor.. [8|]

Tror jeg heller ville anbefalt å kjøpe en slik solskjerm som du fester på kalesjen. Vi hadde slik og den var gull. Virker litt mer upraktisk med den parasollen. Her er solskjermer http://www.lilleprinsen.no/category/14453/SOLSKJERMING.html
Tenker at den parasollen lett blir litt i veien, litt upraktisk i vind og så må man jo sikkert drive å snu på den etter hvor sola er...men det er bare min tanke da, har jo ikke testa selv.

Me har til ferievognen vår og hadde god bruk for det i syden.

Hjemme har me ikkje hatt VELDIG mye bruk for det, men me har istedet kjøpt inn solskjerm (som festes på kalesjen til simovognen vår). [:D]

ORIGINAL: elva*

nei... ser ikke poenget... vi hadde ingen behov for det i fjor sommer til jenta vår som da var 4-6 mnd på sommeren.. kalesjen på vogna lager jo skygge den også.. og var svalt og godt nedi der..
signerer. Adrian var 3-4 mnd når hans første sommer begynnte, trang ingen parasoll da. Og heller ikke forrige sommer når han var ett år. så kommer ikke til å kjøpe det. [:)]

Vi har kjøpt solskjerm som vi fester inne i kalesjen på vogna, å da skygger det bra for solen[:)]

ORIGINAL: Heleneov

Kjøper ikke ennå hvertfall. Hvis det er behov for det, så blir det kjøpt senere. [:)]
sign [:D]

ORIGINAL: Mosaikk

Savnet det ikke sist så tviler på at jeg gidder å bruke penger på det nå. Har Emmaljunga Edge Duo og den har finfin kalesje som dekker solen godt[:D]

Sign [:D]
Får heller kjøpe en om det skulle bli behov[:)]

Back
Topp