Paraplyvagn! HJÄLP!

mammas_elskling

Forelsket i forumet
Skulle behöva tips på bra paraplyvagn. Ska til Spania så den måste vara lätt och enkel att vika ihop. Sele och skydd mot solen. Nån som har något tips? :D

Vi har quinnie zap xtra. Veldig fornøyd igrunn :) den kan legges veldig enkelt ned i sovestilling og du kan ha ungen vendt mot deg. Skjermer også godt mot sola :) den er litt irriterende å slå sammen, for den blir i to deler, men ellers fin.. God tur :)

Ta med birk i en vognbutikk og prøv vogner, det er nok det beste :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Anbefaler også at du drar og prøver noen vogner :-) Vi har bugaboo bee. Kan snu ungen mot oss. Den er ikke den minste vogna men blir ganske liten sammenlagt. Men der finnes utrolig mange triller! Bugabooen er ikke like god solbeskyttelse på som på zappen f.eks. Men vi skal i hovedsak bruke den på kjøpesenter og i byn så for oss var den perfekt :-)

Anbefaler også at du drar og prøver noen vogner :) Vi har bugaboo bee. Kan snu ungen mot oss. Den er ikke den minste vogna men blir ganske liten sammenlagt. Men der finnes utrolig mange triller! Bugabooen er ikke like god solbeskyttelse på som på zappen f.eks. Men vi skal i hovedsak bruke den på kjøpesenter og i byn så for oss var den perfekt :)
Ellers får man solskjerm til å sette utenpå kalesjene som jeg tipper er fine til de fleste triller med små kalesjer :D

vi har sett myyyye på denne:
http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=979072&b_kid=187861

Den kan legges helt ned i hvilestilling, er kjempelett å trille og en bevegelse å legge sammen! :D Den kommer også med en reisebag, veier bare 6kg OG man kan ha den med i håndbagasje på fly! Synes ikke prisen heller er så ille!
MEN vi endte opp med Titanium Breeze i stedet da, fordi vi fant den brukt. Den er omtrent identisk med 4ME Fusion, bare at de ikke produserer Titanium Breeze lengre så man finner ikke den ny.

Som solskjerming ville jeg kjøpt en Aussie Sunshade!
http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/vogntilbehor/aussie-solskjerm-for-vogn.html

Den skal iallfall vi ha til ferien! :D

Ellers får man solskjerm til å sette utenpå kalesjene som jeg tipper er fine til de fleste triller med små kalesjer :D

Jasså du..må sjekkes ;-D liker ikke at hun får så mye sol på kroppen i vogna for man blir fort rød selv med solkrem og de skal jo helst være i skyggen..

Jasså du..må sjekkes ;-D liker ikke at hun får så mye sol på kroppen i vogna for man blir fort rød selv med solkrem og de skal jo helst være i skyggen..
Marian har linket til slik jeg tenkte på!
De passer de fleste vogner og har UV-beskyttelse også tror jeg =)

Vi har zero2foure easy cruiser, helt ok, lett og praktisk:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

vi har sett myyyye på denne:
http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=979072&b_kid=187861

Den kan legges helt ned i hvilestilling, er kjempelett å trille og en bevegelse å legge sammen! :D Den kommer også med en reisebag, veier bare 6kg OG man kan ha den med i håndbagasje på fly! Synes ikke prisen heller er så ille!
MEN vi endte opp med Titanium Breeze i stedet da, fordi vi fant den brukt. Den er omtrent identisk med 4ME Fusion, bare at de ikke produserer Titanium Breeze lengre så man finner ikke den ny.

Som solskjerming ville jeg kjøpt en Aussie Sunshade!
http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/vogntilbehor/aussie-solskjerm-for-vogn.html

Den skal iallfall vi ha til ferien! :D
Den første her hadde vi med på ferie nå.. (4me fusion) Solskjermen er helt ubrukelig og vi fikk ikke ha den med som håndbagasje. Den får ikke helt rett sovestilling heller, for beina blir jo hengende rett ned. Bortsett fra det er den lett og trille, men passer bedre for litt eldre barn :)

Den første her hadde vi med på ferie nå.. (4me fusion) Solskjermen er helt ubrukelig og vi fikk ikke ha den med som håndbagasje. Den får ikke helt rett sovestilling heller, for beina blir jo hengende rett ned. Bortsett fra det er den lett og trille, men passer bedre for litt eldre barn :)

Det er jo nesten full liggestilling på den, og Hermine er iallfall så kort i beina at de stikker rett ut;) hun kan fint sove 2 timer i trilla, så er tydeligvis ikke noe problem for henne å ikke ligge HELT flatt:p
Og med en kalesjforlenger eller parasoll så blir solskjerminga bra! ;)

*Surfer mobilt*

Det er jo nesten full liggestilling på den, og Hermine er iallfall så kort i beina at de stikker rett ut;) hun kan fint sove 2 timer i trilla, så er tydeligvis ikke noe problem for henne å ikke ligge HELT flatt:p
Og med en kalesjforlenger eller parasoll så blir solskjerminga bra! ;)

*Surfer mobilt*
Syns du skrev dui hadde kjøpt den andre? :)

Sjefen i butikken keg jobbet i før sluttet å reklamere med at den kunne være håndbagaje på fly selvom produsenten mener det, for hun fikk tilbakemelding fra flere om at de ble nektet av flyselskapene!

Sjefen i butikken keg jobbet i før sluttet å reklamere med at den kunne være håndbagaje på fly selvom produsenten mener det, for hun fikk tilbakemelding fra flere om at de ble nektet av flyselskapene!

Noen jeg kjenner fikk lov ha den som håndbaggasje, men måtte da sende sekken de hadde som håndbaggasje i stedenfor. De valgte å sende vogna for i sekken var mat til ungen.
Ville ikke satset på at man garantert får den med inn på flyet jeg heller ;-)

Vi har fra Mamas & papas (Kjøpt på Malta for 100 euro).
Har en lilla/rosa og svart.

Veldig fornøyd. 2 sek og slå den opp og igjen.
Kan legges helt ned :)
Vet ikke om man får kjøpt den i Norge.

Vi har fra Mamas & papas (Kjøpt på Malta for 100 euro).
Har en lilla/rosa og svart.

Veldig fornøyd. 2 sek og slå den opp og igjen.
Kan legges helt ned :)
Vet ikke om man får kjøpt den i Norge.

var kjapt innom nettbutikken deres og de har jo masse flott :D

Back
Topp