Paraply-trille anbefaling? Hjelp!

Løvinnen

Glad i forumet
Grrr, SAS klarte "selvfølgelig" å ødelegge paraplytrilla vår, så nå får vi aller mest sannsynlig ny vogn.
Vi var ikke så fornøyde med liggestillingen på Carena Lieback Lux-trilla vår, så vi ønsker å teste en annen.
Det må være paraplytrille siden den tar minimalt med plass i bagasjerommet. Sånn som slås sammen til det minimale.

Hvilken bør jeg gå for??? Gjerne link/bilde [:)]
Tusen takk for hjelp jenter, vogn-jungelen er jo så stor! Babyshop er et alternativ siden det ligger i nærheten, men kan også gå på Barnas Hus f.eks.

Noen som har erfaring med denne fra REFLEX f.eks:
http://www.babysam.dk/default.aspx?load=main&Data=ProductInfo&key=25000008
Koster kr 1699 på Babyshop dog...

eller:
http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=377&category_id=16&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=410
TITANIUM BREEZE.

 
 
Jeg må bare si at macLaren er helt topp! Aldri vært så fornøyd med noen vogn/trille [:)] Utrolig god og lett å trille, veier lite og tar liten plass. De kommer i mange størrelser og prisklasser. Jeg har vel den nest enkleste av de, som heter "triumph". Den har kalesje, og 2 stillinger på ryggen. Går ikke helt ned i liggestilling, men hun har nå sovet godt i den allikevel [;)] Den betalte jeg 1100 for høsten 2006, koster sikkert litt mere nå. De har sikkert egne hjemmesider, og jeg er usikker på hvilke buikker i Oslo som fører merket. Men hvis du vil se litt på hva som finnes har Biteringen her i Bergen mye MacLaren: www.biteringen.no (tror du kan bestille på nettet der også)

Her kan du se mer detaljer: http://www.maclarenbaby.com/europe/index.php?option=com_content&task=view&id=192&Itemid=88889240

Vet at techno-trilla har full liggestilling i allefall
 
1000 takk for godt svar!
Dette virker som den ultimate trilla, litt dyr, men...
 
Det står at den går opp til ca 15 kg. Min sønn er 14,5 kg nå, og det er synd om han ikke kan bruke den lenger??? (selv om nr to er på vei, så er det først og fremst min sønn som skal bruke den NÅ fremover)
 
Har den frontbøyle forresten? Greit å ha, så han ikke ha på seler hele tiden.
 
Takknemlig for svar!
 
Hmmm.. Skal den bare bære 15 kg..? [8|] Så det først nå jeg også, men jeg bruker nå min til datteren vår på 3 og hun veier rundt 14 kg. I tillegg henger jeg handleposer og bruker handlenettet under vogna [&:] Virker jo ikke som den har tatt noen skade av det, da. Men hvor mange kg er det vanlig at en paraplytrille skal tåle? Ser jo unger som er mye større enn jenta mi sitte i sånne...

Når det gjelder frontbøyle så tror jeg det er mulig å få på de dyreste modellene. Var litt skeptisk å kjøre uten her også først, men det har aldri vært noe problem. Sitter liksom litt i "nedoverbakke" med baken, men jeg pleier å bruke selene løst allikevel da for hun her kan plutselig finne på å gå ut i fart hvis hun ser noe spennende [&:]

Ser du venter en til ja [:)] Spennende tid. Jeg går rundt og er veeeeldig klar for å få nr 2 ut nå [;)]
 
Håper du finner for det gjorde nemlig ikke jeg. Snuppa veier 17 kg og de jeg så hadde øvre vektgrense på 15-16 kg, så jeg kjøpte like greit en Brio Sitty og angrer ikke et sekund.
 
Nå sover ikke snuppa lenger på dagtid så liggestilling var ikke et must, men den vogna er lett og enkel å legge sammen.
 
Legg inn en tråd på generell.. kanskje du får noen tips der.
 
ORIGINAL: Nepomuk

Hmmm.. Skal den bare bære 15 kg..? [8|] Så det først nå jeg også, men jeg bruker nå min til datteren vår på 3 og hun veier rundt 14 kg. I tillegg henger jeg handleposer og bruker handlenettet under vogna [&:] Virker jo ikke som den har tatt noen skade av det, da. Men hvor mange kg er det vanlig at en paraplytrille skal tåle? Ser jo unger som er mye større enn jenta mi sitte i sånne...

Når det gjelder frontbøyle så tror jeg det er mulig å få på de dyreste modellene. Var litt skeptisk å kjøre uten her også først, men det har aldri vært noe problem. Sitter liksom litt i "nedoverbakke" med baken, men jeg pleier å bruke selene løst allikevel da for hun her kan plutselig finne på å gå ut i fart hvis hun ser noe spennende [&:]

Ser du venter en til ja [:)] Spennende tid. Jeg går rundt og er veeeeldig klar for å få nr 2 ut nå [;)]

 
Nok en gang, takk for svar! MASSE LYKKE TIL med å få ut nr 2 [:)][:)][:)]
Har plutselig funnet enda et alternativ: PEG PEREGO PLIKO P3...den har integrert søskenbrett som vel bør være genialt til større søsken om de blir lei gåing på f.eks butikken/kjøpesenter e.l. Men den koster også ca 2500 kr....
Vanskelig dette! (har lagt ut på "generel" men ikke fått noen særlige svar, og så er det jo SÅ mange tråder der, så den forsvinner fort bakover på sidene...)
 
 
Hei igjen, Løvinnen! Du har kanskje bestemt deg for den andre nå, men jeg var innom den forhandleren av Maclaren i Bergen i dag pga noe helt annet og kom på at jeg skulle spørre om det ang 15 kg. [;)] For jeg mente han hadde sagt 25 kg til meg da jeg kjøpte trilla. Og det stemte, tidligere sto det at de skulle tåle 25 kg og det gjør de jo egentlig fortsatt, men så har det kommet noen nye eu-regulativ som gjør at en paraplytrille ikke skal settes til å tåle mer enn 15 kg for å være på den sikre siden [8|]. Kjøper du den i USA står det fortsatt 25 kg...

Så der var i allefall forklaringen på at de aller fleste paraplytriller ikke skal tåle mer enn 15 kg. De gjør altså det [;)]
 
Hei igjen [:)]
Takk for informasjonen, kan tenke meg at 15 kg var litt lite ja...
 
Idag kjøpte jeg faktisk Peg Perego Pliko P3 modellen på Fru Lyng! Det var utrolige 40% avslag på alle varer, så jeg fikk den for kr 1679,- istf kr 2699. SUPERT!!! Og så skal SAS dekke kr 999 for den ødelagte vognen, så da ble det bare ca kr 700 vi må ut med selv [:D] 
 
 
ORIGINAL: Løvinnen

Hei igjen [:)]
Takk for informasjonen, kan tenke meg at 15 kg var litt lite ja...

Idag kjøpte jeg faktisk Peg Perego Pliko P3 modellen på Fru Lyng! Det var utrolige 40% avslag på alle varer, så jeg fikk den for kr 1679,- istf kr 2699. SUPERT!!! Og så skal SAS dekke kr 999 for den ødelagte vognen, så da ble det bare ca kr 700 vi må ut med selv [:D] 



Høres jo veldig bra ut [:D]
 
Back
Topp