Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bare Kari
ORIGINAL: jeanette22
er kjedelig i begynnelsen og skummel til slutt :P
sist jeg ble så skremt var når jeg var rundt 11-12 , da så jeg exorsisten....
Og jeg blir vanligvis ikke så fort skremt som jeg gjorde når jeg så den !!
Den er jo ikke skummel i det hele tatt! Husker jeg tilslutt så den fordi "alle" maste om at den var så sykt skummel osv, men det var tidenes skuff ja![8|]
ORIGINAL: Mrs.Cullen
ORIGINAL: Lillingen x2
Jeg fikk frysninger av all trampinga[&:] Føler jeg hører tramping konstant nå.. Og nå ble redd for jeg er hjemme alene[X(] Aiai.
Anyways, slutten var helt jævlig.. jeg svetta så en gris!
jeg klarer ikke å ta det seriøst... synes egentlig ikke det var NOE skummelt i det hele tatt...[8|]
tuller du?
ORIGINAL: Bare Kari
ORIGINAL: jeanette22
er kjedelig i begynnelsen og skummel til slutt :P
sist jeg ble så skremt var når jeg var rundt 11-12 , da så jeg exorsisten....
Og jeg blir vanligvis ikke så fort skremt som jeg gjorde når jeg så den !!
Den er jo ikke skummel i det hele tatt! Husker jeg tilslutt så den fordi "alle" maste om at den var så sykt skummel osv, men det var tidenes skuff ja![8|]
ORIGINAL: Labambie
Synes absolutt ikke den var så ekkel som folk skal ha det til... Men om man fikk the creeps av Blair Witch, så skjer nok det samme med denne filmen. Litt i samme stil, laget av samme produsent.
Jeg fikk frysninger av all trampinga[&:] Føler jeg hører tramping konstant nå.. Og nå ble redd for jeg er hjemme alene[X(] Aiai.
Anyways, slutten var helt jævlig.. jeg svetta så en gris!
jeg klarer ikke å ta det seriøst... synes egentlig ikke det var NOE skummelt i det hele tatt...[8|]
tuller du?
Syns du ikke slutten var ekkel?? Eller når hun stod ved siden av sengen å glodde i 4 timer i strekk?
Jeg syns heller ikke filmen var så skummel som "alle" skulle ha det til, men de to tingene der var ufysne..
ja, var jo litt rart kanskje.. hehe, men klarte ikke ta filmen seriøst... og jeg blir redd for alt..[:-]
måtte nesten le igjennom filmen jeg, maste på mannen om den snart var ferdig..