Paranormal Activity

Krølla82

Forumet er livet
Åh fytti grisen...jeg så trailer på den filmen nå og den virker sykt ekkel...jeg har blitt så pinglete når det gjelder slike filmer, før digga jeg skrekk filmer nå blir jeg livredd.[&:]

Den er slett ikke så creepy som folk skal ha det til.
jeg satt å grua meg hele filmen fordi jeg hadde hørt så mye fælt om den..
..men det skjedde ikke stort altså[8|]

ORIGINAL: Bare Kari

ORIGINAL: jeanette22

er kjedelig i begynnelsen og skummel til slutt :P

sist jeg ble så skremt var når jeg var rundt 11-12 , da så jeg exorsisten....
Og jeg blir vanligvis ikke så fort skremt som jeg gjorde når jeg så den !!

Den er jo ikke skummel i det hele tatt! Husker jeg tilslutt så den fordi "alle" maste om at den var så sykt skummel osv, men det var tidenes skuff ja![8|]

Enig med deg der, den var jo bare latterlig teit[8|]

Jeg fikk frysninger av all trampinga[&:] Føler jeg hører tramping konstant nå.. Og nå ble redd for jeg er hjemme alene[X(] Aiai.
Anyways, slutten var helt jævlig.. jeg svetta så en gris!

ORIGINAL: Mrs.Cullen

ORIGINAL: Lillingen x2

Jeg fikk frysninger av all trampinga[&:] Føler jeg hører tramping konstant nå.. Og nå ble redd for jeg er hjemme alene[X(] Aiai.

jeg klarer ikke å ta det seriøst... synes egentlig ikke det var NOE skummelt i det hele tatt...[8|]

tuller du?

Syns du ikke slutten var ekkel?? Eller når hun stod ved siden av sengen å glodde i 4 timer i strekk?
Jeg syns heller ikke filmen var så skummel som "alle" skulle ha det til, men de to tingene der var ufysne..

Synes absolutt ikke den var så ekkel som folk skal ha det til... Men om man fikk the creeps av Blair Witch, så skjer nok det samme med denne filmen. Litt i samme stil, laget av samme produsent.

ORIGINAL: Bare Kari

ORIGINAL: jeanette22

er kjedelig i begynnelsen og skummel til slutt :P

sist jeg ble så skremt var når jeg var rundt 11-12 , da så jeg exorsisten....
Og jeg blir vanligvis ikke så fort skremt som jeg gjorde når jeg så den !!

Den er jo ikke skummel i det hele tatt! Husker jeg tilslutt så den fordi "alle" maste om at den var så sykt skummel osv, men det var tidenes skuff ja![8|]

Den filmen var min kandidatoppgave da jeg tok bachelor i Kunst og Kulturforvaltning[:)]
Og tro du meg, det er mye spennende bak den filmen...Fantastisk spennende å lese om[:)]

Så den på kino i kveld, ble skikkelig skuffa faktisk. [:'(]

ORIGINAL: Labambie

Synes absolutt ikke den var så ekkel som folk skal ha det til... Men om man fikk the creeps av Blair Witch, så skjer nok det samme med denne filmen. Litt i samme stil, laget av samme produsent.

Blair Witch syntes jeg var skummel, Paranormal Activity fantes ikke skummel i forhold imo. [8D]

jeg klarer ikke å ta det seriøst... synes egentlig ikke det var NOE skummelt i det hele tatt...[8|]

tuller du?

Syns du ikke slutten var ekkel?? Eller når hun stod ved siden av sengen å glodde i 4 timer i strekk?
Jeg syns heller ikke filmen var så skummel som "alle" skulle ha det til, men de to tingene der var ufysne..

ja, var jo litt rart kanskje.. hehe, men klarte ikke ta filmen seriøst... og jeg blir redd for alt..[:-]
måtte nesten le igjennom filmen jeg, maste på mannen om den snart var ferdig..

Vi satt også å kødda hele tiden[:D] Og de to som spilte var jo superidioter.. [8D] Men jeg ble pisseredd når hun bare stod der og glodde, tenker på det når jeg skal legge med på kvelden og jeg klarer ikke ligge med ryggen mot rommet sånn just in case[8D][:D]

Back
Topp