• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

paranormal activity

Det går over etter 4-5 dager [:)]

Jeg kjedet meg mest gjennom den, jeg. [8D]
Prøver å skremme meg selv litt i kveld da, vi skal se House on Haunted Hill, og kanskje Buried også om vi rekker. [8D]

ORIGINAL: Dalarama

den er dårlig[:-]

handlingen er ikke super duper, men den gir meg et ubehag jeg ikke har kjent på lenge, eller noen gang.. [&o]

ORIGINAL: MorTil2Gull

handlingen er ikke super duper, men den gir meg et ubehag jeg ikke har kjent på lenge, eller noen gang.. [&o]

MHM!!! Så den alene forige helg, og hadde egentlig mer lyst til å kaste meg selv utfor verandaen fremfor å gå og legge meg..[&o]

synes begge var litt kjedelige jeg.. satt og spolte endel ganger.. men spennende når det først skjedde noe. Spesielt på 2`ern.. den er absolutt best!

ORIGINAL: Bleiemos

ORIGINAL: MorTil2Gull

MHM!!! Så den alene forige helg, og hadde egentlig mer lyst til å kaste meg selv utfor verandaen fremfor å gå og legge meg..[&o]

hadde ALDRI sett den alene.. fy flate, jeg freaker snart.. Å jeg som egentlig ikke har trua på sånt engang!!!

syns den var drit ekkel..
egentlig burde jeg ikke se sånne filmer, blir redd i flere dager

Back
Topp