paranormal activity 2

Superteam

Forumet er livet
noen som har sett den?

Hva syntes dere?

Vi skal se den når vi har lagt Emilie :)

jaaaaa skuuuummmmel

Har ikke turt å se den enda :P synes 1'ern var gruusomt skummel! hehe.. Du får skrive hva du synes når du har sett den! :D

hvis du syntes eneren var grusomt skummel kan ikke du ta til det jeg sier om 2eren da :P

Jeg syntes ikke eneren var noe skummel!:P så jeg håper 2`eren er bra :) men skal si hva jeg syntes :)

hehe synes den var ekkel på slutten :( Men er veldig pysete på sånne filmer :p

Jeg har sett den, syntes den var litt rar. Alt var så mørkt når ting skjedde i kjelleren, så skjønte ikke helt hva som skjedde der :p Men det er jo veldig skummel hvis den er sann :s

den er nok ikke sann :P

nr 1 ble laget av et par. de brukte vel 15000$ på filmen, og på ei uke hadde de tjent noe sykt! 15 mill eller noe sånn...

Så denne er vel like fake som den forrige :P

nr en var så dårlig=(
ikke skummel,ikke spennende bare forbanna dårlig.
satt jo bare i sofaen eller i sengen.. for noe dritt.

min bror var knall redd, han trodde den var fakta[8D]

hihi! så vittig nikki :P

Nei syntes heller ikke det! Kunne på en måte forutse ting!

Men spent på 2`eren da :)

tror nok og den var ekstra lite skummel pga trailerene viste jo DE redde trynene på kinoen osv :P Hadde nok litt for høye forventninger der ja :P

jeg elsker skrekk filmer og thrillere, men den var så klein. huff.. ikke noe handling..
men sikkert ok å se nr 2 bare for å ha sett den=)

ORIGINAL: *Nikki*

jeg elsker skrekk filmer og thrillere, men den var så klein. huff.. ikke noe handling..

jeg digger og det, men tror ikke jeg hadde digget det like mye om jeg bodde i skogen :P jeg er pissemørkredd hehe!

godt jeg har masse hus rundt meg hehe! :P

kanskje vi bare skal drite i å se den da! hmm!!

ORIGINAL: Superteam

ORIGINAL: *Nikki*

jeg digger og det, men tror ikke jeg hadde digget det like mye om jeg bodde i skogen :P jeg er pissemørkredd hehe!

godt jeg har masse hus rundt meg hehe! :P

hehe.. ikke så mange som hadde sett skrekk her alene nei.. de ville jo ikke ha sovet her alene om de fikk penger enn gang,hehe

men jeg ser skrekk,hehe

jeg hadde sikkert og hørt lyder hos deg! :P selv om huset ikke er gammelt! (hvertfall ikke innvendig) :)

Back
Topp