Paranoid?

frk.vims

Flørter med forumet
Jeg er så nervøs:/ jeg har mye stikninger i underlivet og ganske sterke smerter i ryggen.. Som om jeg skal få mensen! Jeg klarer absolutt ikke å nyte dette svangerskapet, er nervøs og redd hver dag, føler jeg plager alle med mine bekymringer hele tiden... :( Måtte bare få det ut, beklager for syting:(

Du er nok helt sikkert ikke den eneste som blir så paranoid! Jordmor sa til meg i dag at de aller fleste som mister - mister før uke 12. Jeg var også sånn sist gang. Denne gangen er jeg mye roligere, sikkert fordi jeg har jo snuppa på snart 3år å fokusere på også :-)

Jeg var ikke stressa i det hele tatt i første svangerskapet, men nå er jeg gravid fra helvete:P

Hehe :-) Ja, vi går vel sikkert alle gjennom et sånt svangerskap :-P Er ikke fult så hormon-troll nå da som jeg var sist. Da kunne jeg begynne å gråte fordi samboeren min hadde vært snill å kjøpt kyllingsalat eller hadde glemt å kjøpe tomatsuppe (selv om at butikken lå 2 min unna å gå) :-P

Når jeg ventet nr 1 tenkte jeg aldri på at noe kunne gå galt.
Heldivis sjekket jeg og hun ble født i uke 29- 800g.

så denne gangen føler jeg at alt er unormalt og jeg stresser.
Så her må jeg bare slappe av og huske at det gror noe inni deg, du skal kjenne det inni mellom. Og blir det for mye for deg så ringer du legen din å spør om det er vanlig. Går helt fint skal du se <3

Gurimalla, 800 gram! Jeg syns jenta vår var lita med 2600:/ det er godt å vite at det finnes flere "hormontroll" :)

Gurimalla, 800 gram! Jeg syns jenta vår var lita med 2600:/ det er godt å vite at det finnes flere "hormontroll" :)

Jeg har hatt veldig mye smerter hele svangerskapet. stikkinger som til tider har vært så ille at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. og nå har jeg fått mye vondt i lysken hver gang jeg går fort eller reiser meg fort. Men det er ikke noe vits i å stresse av den grunn, det er helt normalt. 
Vi burde ikke engste oss for mye, det er ikke bra for babyen.

kosermeg skrev:
Vi burde ikke engste oss for mye, det er ikke bra for babyen.

helt enig! slapp av og ikkje engst deg! det er mye værre for babyen, enn om du tar det med ro :) viss en stresser for mye kan en og fremkalle smerter.. jeg stressa så mye på biltur (motorvei) at jeg fikk kynner og sterke smerter rundt der eggstokkene ligger! og det gjorde veldig vondt. med en gang jeg slappa av forsvant de. så det gjelder å slappe av :)

skjønner at du er redd at noe skal være galt, men da ville jeg snakka med legen/jordmor slik at de kan fortelle deg hva som er normalt, viss det hjelper deg :) men kroppen bygger jo seg om og lager plass til nurket og da er det klart det river og sliter litt inni der ;)

Back
Topp