Paragliding..

DebbieJ91

mamma til emilie
Hva synes dere om paragliding,hvordan ville dere reagert om mannen sa at dette var noe han ville?

Jeg kunne ikke tenkt meg å gjøre det. Men om mannen hadde lyst til å prøve hadde jeg sagt bare sett igang. Men ville aldri skjedd, han har skikkelig høydeskrekk!

Hadde syns det var helt greit :)

Hadde han villet så værsjegod. Men aldri om jeg hadde blitt m

Paragliding høres veldig kult ut. Jeg ville gjerne blitt med jeg da :) Men mannen min har litt høydeskrekk så tror ikke det er noen stor fare her i gården, desverre ;)

Er jeg den eneste som synes det er grusomt?jeg synes ingenting om det idetheletatt.. har lest så mange skrekkhistorier og vil ikke at han skal dø ifra oss pga no ekstremsport så jeg har satt ned foten.

har ei venninge som driver på me det, å hun elsker det! Så sånnsett ville jeg latt mannen drive på me det, men på et nivå hvor han ikek flyr alt for mye for slik tat tid-å er man først oppi lufta og det er gode forhold kan man være der i timesvis! Men det er og en dyr hobby, spesielt om man skal ha ny vinge-da koster det alt fra 20000 til 40000 så ville nok ha vært sikkert på at man har go nok økonomi før man hiver seg utpå slikt-for om han først gjør det er det ikek sikert han vil slutte-så gøy er det!

Finnes så mye annet farlig å finne på så ville ikke bekymret meg for det. Og så er vi begge ganske så ekstremdykkere så vil nok tro den risikoen vi utsetter oss for der av og til langt overgår paragliding så kan ikke akkurat bruke det som argument ;)

Ikke vært no for meg!! Hadde ikke nektet sambo om han hadde villet, men hadde vært mest glad når han kom på bakken igjen..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tja, det må han jo bare gjøre for min del, jeg hadde ikke under noen omstendigheter blitt med. Er så pysete at jeg antagelig hadde valgt å gå ned med et fly fremfor å hoppe ut med fallskjerm :p

Synes ikke det er så voldsomt ekstremsport. Vet ikke om jeg ville gjort det.

Livredd høyder je. Så alt som skjer mer enn en meter over bakken er ekstremsport for meg.. Hehe.

Livredd høyder je. Så alt som skjer mer enn en meter over bakken er ekstremsport for meg.. Hehe.

Her og! Kjenner jeg blir en antydning til skjelven av å klatre på en stol for å skifte lyspærer :p

Jeg ville ikke nektet han å gjøre det, men jeg må ærlig innrømme at jeg hadde vært drittnervøs ;)

Jeg har helt vilt høydeskrekk selv, og hadde i alle fall ALDRI blitt med :D

Back
Topp