• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

PARADISE!

åå eg hørte ikje ka stian klikka for?? ka va det hu sa til han?

Æsj.

ORIGINAL: skruen

Hun sa at siden han ikke fikk noe på henne, så ville han prøve seg på Nora, og at hun måtte passe seg neste gang det kom ei jente med fredning.

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

ORIGINAL: skruen

Hun sa at siden han ikke fikk noe på henne, så ville han prøve seg på Nora, og at hun måtte passe seg neste gang det kom ei jente med fredning.

takk :)

Silje..

ok. husker ikke i farta hvem det er jeg[8D]

Et nytt Maren-bytte [8D][:D]

ORIGINAL: Shygirl

synes maren kunne blitt sendt ut jeg.

ORIGINAL: Facelift

Oh yes, men dessverre er hun som Victoria i fjor.... Så de vil nok holde på henne lengst mulig... [:'(]

Oh yes, men dessverre er hun som Victoria i fjor.... Så de vil nok holde på henne lengst mulig... [:'(]

det styre orker jeg ikke i år. [:'(] Hørte de sa at manuset blir skrevet før det blir spilt inn, så de vet ikke hvem som får bli, bare at det blir bestemt at den som går da og da får bli. men jeg trur nok de bestemmer seg underveis jeg da.

det styre orker jeg ikke i år. [:'(] Hørte de sa at manuset blir skrevet før det blir spilt inn, så de vet ikke hvem som får bli, bare at det blir bestemt at den som går da og da får bli. men jeg trur nok de bestemmer seg underveis jeg da.

Det tror jeg også.
Blir spennende og følge med videre [:)] klarer ikke la være så [8D]

Back
Topp