paradise hotel

• Trådstarter Trådstarter M*
  • Opprettet Opprettet

M*

Forumet er livet
VIP
flere som ser på det? :P

blir jo bare morsommere og morsommere :D

Sambo har hele tiden sagt at Magne er homo, og jaggu så hadde han rett. I tillegg blir det gøy å se reaksjonen til Erik når han får vite at den nye karen på hotellet (som han klina med) er homo. Spesielt siden han fikk panikk bare av å være i rommet med Louise den første tiden :P

Ahh, gleder meg til i morgen :D elsker andres drama!

hehe ja ser på det gitt ;)

Jeg har også sagt helt fra starten at Magne er homofil, men nå tror jeg kanskje de bare lurer oss med den reklamen, at vi skal tro det!?!? vet ikke helt om jeg tror på det før jeg ser episoden der han sier det. men altså, han måå jo bare være det? måten hans snakker på, og bare hele måten han er på. veldig merkelig om han ikke er det iallefall, da kommer han fra en fin/prektig familie ellernosånn :P haha

Kristian rene er en sopp!

Ser det på viaplay så ligger en dag forran

Haha, jeg også ser :P Alltid sagt Magne er homo jeg også.. Men er han det!? Let så jeg griner av Erik til tider :P

Haha, jeg også ser :P Alltid sagt Magne er homo jeg også.. Men er han det!? Let så jeg griner av Erik til tider :P
Hahaha stakkar Erik han er jo TROSS alt bare en bygdegutt:p

Det er jo "skeiv uke", så sikker på at de ikke har fått et brev om et eller anna? Mange virker veldig homo, men tror ikke han er det! Men for all del, hadde vært veldig artig hvis han var der :p

Jeg følget med og ler meg i hjel! Jeg hater Magne, takler ikke å høre på han snakke! Hehe! Siden han har vært så lite int i damene så blir jeg ikke overrasket om han er skeiv nei! Ler meg i hjel av det programmet altså:p også Tina og Kristian Renee som er forlovet a gitt, hahahahha! Men de ligner jo på hverandre da, så kanskje det er no der;p

Jeg følget med og ler meg i hjel! Jeg hater Magne, takler ikke å høre på han snakke! Hehe! Siden han har vært så lite int i damene så blir jeg ikke overrasket om han er skeiv nei! Ler meg i hjel av det programmet altså:p også Tina og Kristian Renee som er forlovet a gitt, hahahahha! Men de ligner jo på hverandre da, så kanskje det er no der;p
de er ikke sammen nå lengre, forlovelsen er brutt står det på bloggen hennes :p

de er ikke sammen nå lengre, forlovelsen er brutt står det på bloggen hennes :p
Allerede:p haha! At det kom til å skjære seg er ikke noe overraskelse akkurat

Ååååå elsker Paradise-drama!!!! Min (og min kjære sin:-p) gay-dar har hatt en følelse på at Magne ikke er helt intressert i jenter.. Hehe.. Han lyser jo bare opp når gutta kommer inn! Åååå Gud gleder meg til i kveld...:-D å den stakkars bygdeguten, haha.. Syns litt synd på han og, akkurat som en liten fuglunge som må sparkes ut av redet.. :-)

FORLOVET?? haha, det har jeg ikke fått med meg :D

Back
Topp