paradise hotel

Hjernesvinn på tv? Neeeh. Bedre å sove 

Herregud, jeg så litt av episoden i går og jeg ble så flau at jeg holdt på å stryke med... 

"Jeg liker blonde gutter da, hihi, også er jeg veldig glad i ... hihi, blondt. Jeg kommer ikke til å ha sex første uuuuken iallefall, hihihi"

-Kiss kiss, bang bang.

Jeg kommer ikke til å følge med på det, men av og til er det jo litt gøy å titte innom for å få seg en god latter.

Så på det i ti minutter hos svigerinna mi før vi skulle dra hjem og mannen HATER den serien så setter jeg på den går vel tven ut av vinduet 

Jeg sitter egentlig bare å irriterer meg over at sex skal bli bagatelisert på den måten...
Er ikke lenge til vi ser snurter av sex på reklame midt på lyse dagen....
Fantastisk at vi kan lære ungene at sex med hvem som helst etter en liten kveld er heeelt greit hva??
DET er jo virkelig lærdomen vi vil de skal ta med seg....

gaaah!

Nei, fytti! makan til drit kan en lete lenge etter.... 
Har derimot en samboer som er helt hekta! Han har vel fått med seg samtlige av de siste sesongene, og var ivrig som en unge i går før den første episoden kom... han sier han syntes de er så dumme at han bare må se på det.... tragisk spør du meg! Da sitter jeg heller på do imens.. alt annet blir iallefall veldig fornuftig;) 

Back
Topp