Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Moradi
Sånn som når Carl og Tine hadde sex i bassenget og den champagneflasken kom frem.. iiiiiingen som vet hva den skulle forestille [:-] (leste på seher.no at de hadde sex hvis det var noen som ikke fikk det med seg [8D])
ORIGINAL: Drømmeren
Forstår ikke hvorfor det er så mange som hater det. Er jo underholdning på sitt beste [8D]
heeeeelt enig[:D]
T.o.m sambo sitter klistra forran tv når Ph er[8D][:)]
Forstår ikke hvorfor det er så mange som hater det. Er jo underholdning på sitt beste [8D]
ORIGINAL: namba
[:D] Søppeltv på sitt beste kanskje?[:D] Jeg fatter ikke at folk er villige til å melde seg på jeg. Jeg ser det, for større virkelighetsflukt skal man lete lenge etter. De gjør jo ting på tv de som jeg ikke hadde tort å gjøre foran mannen min engang.[8D]
ORIGINAL: Nusk
Forstår ikke hvorfor det er så mange som hater det. Er jo underholdning på sitt besteSign
Helt enig, bra underholdning[:D] Må se det hver dag det går.
skulle ønska at det kunna ha vært hver dag [:D][:D][:D]
ORIGINAL: Tonjeoglillegutt
Forstår ikke hvorfor det er så mange som hater det. Er jo underholdning på sitt besteSign
Haha, ja! Like skuffa hver torsdag når det er HELE 4 dager til neste gang [8D][:D]
ORIGINAL: Tonjeoglillegutt
Haha, ja! Like skuffa hver torsdag når det er HELE 4 dager til neste gang [8D][:D]
Tror ikke det er normalt å bli skuffa over at det er helg, for da er det ikke paradise... [:-][8D]