Paradise hotel

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Må være ganske morsomt å se på for de som har vært med, for de som setter episodene sammen gjør jo alt de kan for å tabbe folka ut [8D] Blir spennende å se imorgen hvem som blir splitta [:-]

Sa det akkurat til samboer [8D] Det må være såå rart for dem å se på, er jo så mye de går glipp av når de var der nede

Sånn som når Carl og Tine hadde sex i bassenget og den champagneflasken kom frem.. iiiiiingen som vet hva den skulle forestille [:-] (leste på seher.no at de hadde sex hvis det var noen som ikke fikk det med seg [8D])

Paradise er utrolig bra redigert. Kjempemorsomt.[:D]

en ting som overrasker meg sånn er at Emil og Niklas tar alt de får, absolutt ALT. Det er ikke nøye liksom bare det blir ett eller annet. Jeg blir bare sittende å måpe jeg. Det er nesten interessant å se på for jeg har aldri sett maken.

Det er jo en kjempe stor orgie med et innslag av humor og intriger... hehehehe...
Sitter klistra hver kveld vi [:D]
Til og med guttungen på 17 har dilla... hahahaha...

ORIGINAL: Moradi

Sånn som når Carl og Tine hadde sex i bassenget og den champagneflasken kom frem.. iiiiiingen som vet hva den skulle forestille [:-] (leste på seher.no at de hadde sex hvis det var noen som ikke fikk det med seg [8D])

Jeg leste også på seher.no FØR jeg så det i går at de hadde sex[8D] sambo lurte på hvordan i alle dager jeg visste det[:D] Haha.

Hehe ja jeg forsto di hadde sex[8D]

Knall morsom serie å glo på om kveldene[8D][:D]

Forstår ikke hvorfor det er så mange som hater det. Er jo underholdning på sitt beste [8D]

Forstår ikke hvorfor det er så mange som hater det. Er jo underholdning på sitt beste [8D]

heeeeelt enig[:D]

T.o.m sambo sitter klistra forran tv når Ph er[8D][:)]

ORIGINAL: Drømmeren

heeeeelt enig[:D]

T.o.m sambo sitter klistra forran tv når Ph er[8D][:)]

Han min påstår at han ikke liker det, men hvis han er i nærheten så setter han seg alltid ned å ser på [8D]

Forstår ikke hvorfor det er så mange som hater det. Er jo underholdning på sitt beste
Sign

Helt enig, bra underholdning[:D] Må se det hver dag det går.
skulle ønska at det kunna ha vært hver dag [:D][:D][:D]

[:D] Søppeltv på sitt beste kanskje?[:D] Jeg fatter ikke at folk er villige til å melde seg på jeg. Jeg ser det, for større virkelighetsflukt skal man lete lenge etter. De gjør jo ting på tv de som jeg ikke hadde tort å gjøre foran mannen min engang.[8D]

ORIGINAL: namba

[:D] Søppeltv på sitt beste kanskje?[:D] Jeg fatter ikke at folk er villige til å melde seg på jeg. Jeg ser det, for større virkelighetsflukt skal man lete lenge etter. De gjør jo ting på tv de som jeg ikke hadde tort å gjøre foran mannen min engang.[8D]

Haha. Kunne sikkert vært istand til å gjort litt av hvert jeg også i fylla der borte, men holder meg her hjemme tror jeg [:D]

ORIGINAL: Nusk

Forstår ikke hvorfor det er så mange som hater det. Er jo underholdning på sitt beste
Sign

Haha, ja! Like skuffa hver torsdag når det er HELE 4 dager til neste gang [8D][:D]

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Sign

Haha, ja! Like skuffa hver torsdag når det er HELE 4 dager til neste gang [8D][:D]

Tror ikke det er normalt å bli skuffa over at det er helg, for da er det ikke paradise... [:-][8D]

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Sign

Tror ikke det er normalt å bli skuffa over at det er helg, for da er det ikke paradise... [:-][8D]

Jo[:-][:D]

Neeeeida!! Såklart ikke[:D][:D][:D]

Back
Topp