Paradise Hotel - turbulent forhold

namba

Forumet er livet
Jeg skjønner meg bare ikke på sånne megaturbulente forhold sånn som Mats og Lene har jeg altså! I det ene øyeblikket er det snakk om ekteskap og i det neste tåler de ikke trynet på hverandre. [8|] Jeg hadde aldri orket å hatt et sånt forhold med så mye drama hele tiden. Er det noen av dere som har vært i et sånt forhold? Var det kjekt eller bare jobb?

jeg har vært i et noe turbulent forhold.. og du kan trygt si det var mest jobb... tilslutt ble det omsider slutt.. og med en gang vi var ferdig med bruddet.. så ble vi verdens beste venner.. sååå.. vi egner oss best som venner enn kjærester.. vi var sammen i 3,5 år el noe før vi tok til fornuft![8D]

Jeg har aldri vært i et sånt forhold...er ikke noe god på å krangle. Blir så stresset av det. men har et par venninner som foretrekker sånne forhold for de kjeder seg så lett om alt er bra hele tiden...forstå det den som kan, hehe

Huff, det hadde jeg aldri orket - jeg trenger stabilitet i et forhold, blir bare stresset dersom det hadde blitt så mye att og fram[&:]

Back
Topp