Paradise Hotel 2018

Melulu

Førstegangs mamma <3
Hola! Noen andre som ser på PH? Har folk begynt å få seg en favoritt? :D

Jeg ser på om jeg får tid :D Liker i grunn Leo, synes han er så laidback og kul :happy:

Uff nei :o har ikke de som melder seg på noe annet enn dårlige venner? Mine venner hadde aldri latt meg være med på sånt :o

Har ingen favoritter, men synes Isabel, Erik og Newa burde være der en stund. De er morsomme å se på [emoji12]

Har ingen favoritter, men synes Isabel, Erik og Newa burde være der en stund. De er morsomme å se på [emoji12]

Jeg syntes Newa er litt slitsom (blir hvert fall framstilt sånn):p Leo er min favoritt, men blir ikke action med bare "chille" folk så må beholde Erik og Isabel hvert fall :D

Jeg følger med, men har ikke noen favoritt. Synes alle er teite :p

Nei, jeg er allerede i seng når det går. Så det før

Såg på det da de som var med var eldre enn meg.

I fjor var det en med som jeg gikk på barneskolen samtidig som meg, bare en del trinn under meg, for meg er han fortsatt den lille pjokken som han var på barneskolen , så ble så rart å se på! :p:knegg:

Jaa årets must see:hilarious:
Har vel ingen soleklare favoritter enda, men greit med noen som vil spille spillet litt. Lo godt av alt Carl-Aksel hadde for seg, dumt han er ute..

Jaa årets must see:hilarious:
Har vel ingen soleklare favoritter enda, men greit med noen som vil spille spillet litt. Lo godt av alt Carl-Aksel hadde for seg, dumt han er ute..
Glad for at han er ute, jeg. :p han er fæl.

Ja! Vet ikke om jeg har noen favoritt enda, Erik kanskje.

Sliter litt med han vinglepetteren fra Bergen også..husker ikke hva han heter. Men hjelpe meg for en fyr.

Jeg kjenner at jeg av og til må be meg skjerpe meg! Jeg føler jeg dømmer dem fordi dem gjør noe på tv (sex f.eks), men det er jo helt normalt. Hadde jo aldri dømt dem om dem hadde gjort akkurat det samme i Norge (dog uten kamera på slep):p

Isabel må hvert fall bli, hun lager bra tv :D:hungry:

Ser på, men ikke så engasjert enda [emoji28]

Back
Topp