Paradis med en 12 åring

Snart4kids

Gift med forumet
Vill bare høre hva dere mener om dette egt.
Ei jeg kjenner har ei datter på 12 år, og de 2 ser paradis sammen hver dag.. Er det en serie får så"små" synes dere.
Mye sex alkohol mm i den serien.
(ser selv ikke på denne sesongen )
Men tenker selv at jeg IKKE ville sett det sammen med min 12 år gamle datter.Jeg synes ikke det er passende egt.

Min 12-åring vet ikke hva det er engang. Men hun hadde ikke fått sett det om hun så gråt ut øyeeplene over det. 

Nei, det hadde ikke vært aktuelt. Mulig jeg er naiv nå altså, men når ungen min er 12 skal hun være i seng halv 10.

Ungen min hadde aldri fått sett det!
Som 12-åring bør de være i seng til Paradise starter. Har selv aldri sett en eneste episode, da reklamene holder for meg.

Nei, fysj, det er ikke et program for 12-åringer!

Min 12 åring får IKKE se det og hun skal være i seng til SEINEST 21.30 Syns ikke det er et program for 12 åringer..

Det hadde mitt barn ALDRI fått lov til!! 

Nå syns jeg også det går Altfor sent for en 12 åring...

Men, en 12 åring skal på ingen måte se ett sånn program... 

Lissyjane skrev:
Kan ikke si at jeg reagerer så mye på det egentlig... Så mye værre ting enn det npr jeg var 12 år. Nyhetene for eks.

Jeg såg og nyhetene allerede da, og lenge før det også. Men de promoterte i alle fall ikke fyll, sex og ellers alt det Paradise står for.

Maanda skrev:
Ungen min hadde aldri fått sett det!

Som 12-åring bør de være i seng til Paradise starter. Har selv aldri sett en eneste episode, da reklamene holder for meg.

Nei, fysj, det er ikke et program for 12-åringer!

Never!! Vet søskenbarnet mitt på 15 får ikke se det en gang og det støtter jeg fullt ut, synes de som ser det skal være kjent med alkohol og hvilke virkninger den kan ha i det minste. For de viser jo ganske drøye scener der...:O

Lissyjane skrev:
*Meya* skrev:
Lissyjane skrev:
Kan ikke si at jeg reagerer så mye på det egentlig... Så mye værre ting enn det npr jeg var 12 år. Nyhetene for eks.

Jeg såg og nyhetene allerede da, og lenge før det også. Men de promoterte i alle fall ikke fyll, sex og ellers alt det Paradise står for.

Hvis du synes at fyll og sex er værre enn at blod og gørr ligger strødd i gatene, barn hylskriker i smerte og redsel og uskyldige blir drept på åpen gate, så er jo det egentlig meget synd for deg...

Hmmm jeg får ikke helt til quoting, men anyhow... Tror det er ett Operaproblem.

Nyhetene er nå ikke akkurat fulle av sånn, og kommer det så advarer de, og da bytter vi kanal. Dessuten så er det viktigere for meg at ungene mine lærer at det ikke er alle som har det bra i verden, enn at de skal følge med på hvem som puler hvem. 

*Meya* skrev:
Lissyjane skrev:
*Meya* skrev:
Lissyjane skrev:

Hvis du synes at fyll og sex er værre enn at blod og gørr ligger strødd i gatene, barn hylskriker i smerte og redsel og uskyldige blir drept på åpen gate, så er jo det egentlig meget synd for deg...

Hmmm jeg får ikke helt til quoting, men anyhow... Tror det er ett Operaproblem.

Nyhetene er nå ikke akkurat fulle av sånn, og kommer det så advarer de, og da bytter vi kanal. Dessuten så er det viktigere for meg at ungene mine lærer at det ikke er alle som har det bra i verden, enn at de skal følge med på hvem som puler hvem. 

Helt enig

Back
Topp