Paracet

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Nå har jeg hatt så mye hodepine og migrene de siste ukene. Tatt Paracet nesten hver dag og ofte flere ganger for dagen. Liker ikke p ta så mye smertestillende som gravid, men så har jeg en flokk jeg skal fungere for her hjemme også.

Flere som sliter med samme?
 
Ja, jeg må ta paracet for å fungere nå når jeg har hatt hodepine og nå voldsomme muskelsmerter med en ny runde covid. Det bør vel ikke gå over mange uker sammenhengende før man prater med lege. Kanskje det kan finnes noe annet man kan gjøre? Men tenker også at det er viktig for babyen i magen at mamma har det bra.
 
Nå har jeg hatt så mye hodepine og migrene de siste ukene. Tatt Paracet nesten hver dag og ofte flere ganger for dagen. Liker ikke p ta så mye smertestillende som gravid, men så har jeg en flokk jeg skal fungere for her hjemme også.

Flere som sliter med samme?
Prøvd å gått til massør? Kan vere andre årsaker for at du har så mykje vondt?
 
Nå har jeg hatt så mye hodepine og migrene de siste ukene. Tatt Paracet nesten hver dag og ofte flere ganger for dagen. Liker ikke p ta så mye smertestillende som gravid, men så har jeg en flokk jeg skal fungere for her hjemme også.

Flere som sliter med samme?
Har også hatt en del hodepine. Som regel hjelper hverken Paracet eller søvn. Kunne gjerne prøvd migrenemedisin min for å se om det har effekt, men man skal jo helst prøve å unngå det. Så har bare presset meg «igjennom» det. Går til fysioterapeut, men det hjelper så som så.. Håpløst når man ikke kan ta smertestillende som ikke fungerer
 
Har også hatt en del hodepine. Som regel hjelper hverken Paracet eller søvn. Kunne gjerne prøvd migrenemedisin min for å se om det har effekt, men man skal jo helst prøve å unngå det. Så har bare presset meg «igjennom» det. Går til fysioterapeut, men det hjelper så som så.. Håpløst når man ikke kan ta smertestillende som ikke fungerer
Jeg får oppfølging av nevrolog, og får botox også i svangerskapet. Paracet og Imigran er godkjent, så har hun sagt jeg bør ha lav terskel for sykemelding. Så blir vel det jeg kanskje må etterhvert for å roe ned. Men føler hodepinen kommer selv på helg og dager uten jobb..
 
Jeg får oppfølging av nevrolog, og får botox også i svangerskapet. Paracet og Imigran er godkjent, så har hun sagt jeg bør ha lav terskel for sykemelding. Så blir vel det jeg kanskje må etterhvert for å roe ned. Men føler hodepinen kommer selv på helg og dager uten jobb..
Min hodepine kommer også, både på jobb og når jeg har fri. Opplevde også før ferien at jeg var fin på dagen når jeg var på jobb, men så kom hodepina på kveld og ettermiddag. Har nettopp hatt 3 uker ferie, å har hatt en god del hodepine. Våknet med hodepine flere dager. Senest i dag. Vet ikke hva man skal gjøre?! Men ja, sykemelding er jo et alternativ. Da har man i hvertfall muligheten til å gjøre «ingenting». Er man på jobb vil jo det bli vanskelig. Helsa først :Heartred
 
Back
Topp