Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan helt fint ta paracet. Er Ibux du skal holde deg unna. Men Paracet er helt trygt så lenge du følger anbefalt dose og ikke bruker det alt for ofte eller for lenge av gangen. Jeg har tatt paracet flere ganger ved behov under mitt svangerskapHei. Jeg ligger med bihulebetennelse og kjenner det sprenger i ansiktet og hodet, og jeg merker det verker i kroppen. Jeg har holdt meg unna Paracet hele svangerskapet, men nå kjenner jeg at jeg hadde trengt litt smertestillende. Jeg er i uke 37+5. Er det farlig?
Du kan helt fint ta paracet. Er Ibux du skal holde deg unna. Men Paracet er helt trygt så lenge du følger anbefalt dose og ikke bruker det alt for ofte eller for lenge av gangen. Jeg har tatt paracet flere ganger ved behov under mitt svangerskap
Takk for svar. Da tar jeg én før jeg legger meg. Føler jeg har kjent mindre liv i dag. Om det bare er noe jeg innbiller meg eller om formen min kan ha noe å si for barnet i magen vet jeg ikke?Ta Paracet du, det er bedre å ta en paracet nå og da enn å stresse kropp og sjel (og evt ha feber). Jeg unngår smertestillende om jeg ikke må, men når man "må", så er det greit å ta.
Takk for svar. Da tar jeg én før jeg legger meg. Føler jeg har kjent mindre liv i dag. Om det bare er noe jeg innbiller meg eller om formen min kan ha noe å si for barnet i magen vet jeg ikke?
Jeg har kjent liv flere ganger etter jeg skrev det Kjenner liv nå mens jeg skriver også.Jeg tenker at elendig form kan gjøre at du føler deg mer obs på hvordan du selv føler deg, og ikke like oppmerksom på liv i magen. Forøvrig, hvis du føler deg bekymret for lite liv, så bør du ringe føden.
Drikk noe kaldt, gjerne med litt sukker i (juice, saft) og legg deg ned og kjenn etter på bevegelsene. Om du føler deg bekymret etter å ha testet det, så ringer du føden for en prat
Bedre å sjekke en gang for mye uansett.
Jeg har kjent liv flere ganger etter jeg skrev det Kjenner liv nå mens jeg skriver også.