Paracet?!

Paikaka

Elsker forumet
Julegavene 2019
tar dere det? Ved hodevondt? El andre plager.vet man ikke skal ta Ibux men trodde egentlig Paracet var greit?

Paracet er ok :p jeg har tatt det flere ganger

Jeg gjør. Har hatt influensa med migrene i en uke nå og har måttet ta en del paracet gjennom den uken.
Min mirakelkur fra helsevesenet mot migrenen har tidligere vært 2 x paracet + 4 x ibux så sliter en del der, da jeg nå ikke kan ta ibux.. Er 5+5 i dag.

Jeg gjør. Har hatt influensa med migrene i en uke nå og har måttet ta en del paracet gjennom den uken.
Min mirakelkur fra helsevesenet mot migrenen har tidligere vært 2 x paracet + 4 x ibux så sliter en del der, da jeg nå ikke kan ta ibux.. Er 5+5 i dag.

Jeg tar det samme mot migrene før jeg tar andre tabletter, men legen sa at migrene ofte blir nesten borte i svangerskapet:)

Paracet er trygt, ikke ibux.

Jeg er allergisk for alt av smertestillende, her er valget ingenting eller enkelte typer med morfin. Så jeg håndterer smerter med varme eller kulde :p

Jeg tar det samme mot migrene før jeg tar andre tabletter, men legen sa at migrene ofte blir nesten borte i svangerskapet:)
Det håper jeg at stemmer! Foreløpig har jeg migrenetendenser hver dag, men det er gjerne pga influensaen :D

Paracet er trygt, ibux ikke som du allerede har fått høre :p
Har ikke hatt behov for det enda, men blir jeg syk tar jeg en Paracet. Heldigvis er jeg sjeldent syk

Jeg har fått beskjed av legen om at jeg kan ta Paracet for migrene og at det er trygt :)
Ikke at paraceten hjelper særlig mot migrenen men..

Back
Topp