Paracet

håpefull77

Flørter med forumet
Hei,

Noen som vet hvor mye paracet man kan ta når man går gravid? Har så vondt i hodet og lurer på om jeg skal ta meg en.....

Paracet er ok å ta, men er visst ikke bra å ta over tid som gravid. Jeg prøver alltid å holde ut lengst mulig før jeg tar medisiner, selv som ikke gravid, men hadde jeg hatt ekstremt vondt i hodet så hadde jeg tatt en paracet med god samvittighet. [emoji5]

Min gyn sa man kunne ta opptil 2 Paracet 4 ganger om dag. Hadde ryggsmerter fra hæl...... tok ikke så mye som det.

Ta deg en paracet du :) Bedre for både deg og den lille at du ikke er dårlig:)

Hadde det slik forige svangerskap hadde hodepine nesten hver dag fra før positiv test og frem til fødsel. Paracet er å foretrekke. Men prøv å hold det under 29 dager ila svangerskapet. Leste en artikkel som bandt høy Paracet forbruk med økt sjanse for, mener der var ADHD hos babyen. Jeg ble sykemeldt 100% har hatt 1 ma og 2 sa og hadde samme hodepinen da. Begynte å gå til akupunktur rett før denne runden og har ikke vært plaget med hodepine hittil. Så kanskje du evt kan prøve det? :)

Vanlig dosering, men som med de fleste medisiner er det ikke noe en skal ta over tid uten klare avtaler med lege.
Angående medisiner anbefales tryggmammamedisin.no

Back
Topp