Paracet?

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Bahh har vært så forkjøla og dårlig siste dagene. Verker i alle ledd og hodepine....Er veldig skeptisk til alt av tabletter.

Jeg har alltid hørt at Paracet er førstevalget til gravide, så har tatt Paracet når hodepinen har vært så ille at jeg har blitt kvalm og når jeg har blitt sengeliggende på grunn av smertene. Da jeg hadde UVI med påfølgende nyrebekkenbetennelse ba legevakten meg ta 1 gram Paracet, så jeg håper det er trygt!

fikk selv en paracet på sykehuset , de sa den var trygg så lenge brukes med måte og ikke overdeives .
Ibux er fysj

Har ei vennina som ha møsta pga høy feber..hun ville ikke ta smertestillende pga at hun var skeptisk til all medisin,så legene trudde de var den høye febern som gjorde at hun mistet,så får jeg høy feber så tar jeg paracet..ligger også i innfluensa..

Var hos legen i går. Jeg sliter med regnbuehinnebetennelse for tiden, og det er veldig vondt. Legen sa at ved graviditet så et det Paracet de anbefaler pasientene til å ta.

Har ei vennina som ha møsta pga høy feber..hun ville ikke ta smertestillende pga at hun var skeptisk til all medisin,så legene trudde de var den høye febern som gjorde at hun mistet,så får jeg høy feber så tar jeg paracet..ligger også i innfluensa..
Huff ja seriøst om jeg får høy feber eller kraftige smerter tyr jeg til paracet.

Paracet er helt tryggt! Verre er det å få bihulebetennelseå hoste i danmark.... Der gikk jeg inn på apoteket å prøvde å kjøpe hostesaft, det finnes ikke noe som er tillatt i danmark å ta som gravid... Så sluttet med en tlf til vaktlege og en pakke Penicillin.... Og endelig er jeg noenlunde frisk!!!!!

Back
Topp