Paracet?

* Tone *

Tone
Desemberskatter 2016
Har så ille hodeverk, kan jeg ta paracet?

Da er vi to. Kan ta paracet ja, inntil det som er anvist på pakken. God bedring, er veldig slitsomt!

Legen min var veldig imot alt.. Jeg spurte om jeg kunne ta paracet for hodepinen min, men da sa han at det burde sitte langt inne i meg før jeg tar noe som helst.. Og at det da skal være for å få en pause hvis jeg har hatt veldig vondt over lengre tid :-/

Paracet skal gå fint :)

Sjekk på tryggmammamedisin.no :)

Men ja, paracet er ok om man ikke overstiger døgndoser :) Tok meg 2 stk selv for en halvtime siden. Hadde så sykt hodebank.

man kan ta paracet ja, her slites det også med hodepine, men paracet gjør alt bare værre hos meg. eneste ibux som funker, og det må vi holde oss unna :( håper det går over.. god bedring :)

Kl tolv kom det som kastet på meg, skikkelig uvæl, svimmel og kjempe låk i hode. Hode har på en måte gitt seg, men er litt trykk i det, spes auene. Å nå nettopp kastet jeg opp også, skjønner ingenting, er helt rar:-(

Noen får migrene under graviditet ja.

Selv sliter eg med migrene til vanlig, får anfall hver uke, men i løpet av hele forgje graviditet hadde eg anfall kun 3 ganger

Jeg har veldig sjelden migrene ellers,men fikk det et par ganger i starten ved begge de to andre graviditetene,og nå har jeg det for andre gang denne graviditeten :(

For de fleste så kommer det ikke fler ganger etter hormonene har roet seg ned :) Men,det finns så klart de som får det veldig ofte gjennom hele tiden også...

Jeg hadde migrene forrige svangerskap. Legen sa jeg skulle ta paracet og ibux. Men ibux er frarådet for gravide, og å kombinere paracet og ibux er litt "omstridt". I tillegg sa hun at jeg skulle gå tur, få sol og frisk luft. Dette var i juli, og på det verste lå jeg med rullgardina nede med solbriller under dyna og syns det var for lyst. Helt j••••g vondt. Aldri opplevd migrene før.

Jeg bannet legen opp og ned inni meg, tok litt paracet og holdt meg under dyna :p

Back
Topp