Paracet

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Vet jo at man ikke skal ta for mye smertestillende under graviditeten. Men er det noen som vet/husker om man kan ta vanlig dose paracet når man er syk?

Har fått meg en kraftig forkjølelse nå og det verker så i musklaturen i nakken at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Kanskje jeg egentlig bør få meg en legetime i morgen, men inntilvidre så får jeg " leve" på paracet.

Jeg hørte med legen pm det sist, han sa vanlig dose :) men bare om jeg virkelig var dårlig...

27.12.14
02.06.10

Mener du kan ta vanlig dose paracet, men er du i tvil ring til lege/legevakt. Vet ikke hvordan du responderer på det, men er jo mulig å prøve med en tablett å se om du slipper ful dose.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Jeg hørte med legen pm det sist, han sa vanlig dose :) men bare om jeg virkelig var dårlig...

27.12.14
02.06.10
Mener du kan ta vanlig dose paracet, men er du i tvil ring til lege/legevakt. Vet ikke hvordan du responderer på det, men er jo mulig å prøve med en tablett å se om du slipper ful dose.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Begynner med en så får jeg se hvordan ettermiddagen og kvelden blir.
Håper jeg slipper å ta så mange.

Har også snakket med lege om det, alt med måte:)

Paracet er ikke noe problem i det hele tatt. Men ikke ta Ibux eller voltarol eller lignende! :)

sendt fra mobilen via BV-appen

Paracet er ikke noe problem i det hele tatt. Men ikke ta Ibux eller voltarol eller lignende! :)

sendt fra mobilen via BV-appen
Det vet jeg :) VAr bare så usikker på dosen :)

Du kan følge vanlig dosering :)

Takk :) Føler meg heldigvis mye bedre i dag :)

Back
Topp