snuppesnellamamman
mamma med mange interesser :)
noen som vet om man kan ta èn så denne forb... hodepina går bort litt???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk beskjed av legen min at 1-2 paracet om dagen skulle gå helt fint Har også slitt med ekstrem hodepine nå i 1 uke
Man skal kun ta paracet når det er absolutt nødvendig og så lite som mulig ifølge min lege. Snakket med henne om det idag.hum, jeg bruker paracet som normalt, aldri hørt noe annet.
Jeg slet mye med annspennelseshodepine med førstemann, her hjalp det med fysio og akupunktur. Bare et tips til de som har det
Man skal kun ta paracet når det er absolutt nødvendig og så lite som mulig ifølge min lege. Snakket med henne om det idag.
Ja helt riktigJeg ville selvsagt ikke tatt det med mindre det er nødvendig, det gjør jeg normalt ikke når jeg ikke er gravid heller, men høy feber er f.eks uheldig for fosteret og da vil jeg tro man kan ta paracet som vanlig i hvertfall, men selvsagt så lilte som mulig
Riktig at en ikke skal ta ibux. Men pinex er det samme virkestoffet som para et og ikke farlig å ta!Ja paracet går bra
Men ikke ibux og phinex...
Riktig at en ikke skal ta ibux. Men pinex er det samme virkestoffet som para et og ikke farlig å ta!
Man skal kun ta paracet når det er absolutt nødvendig og så lite som mulig ifølge min lege. Snakket med henne om det idag.
Pinex er paracet. Sjekk www.felleskatalogen.no for info om legemidler;-)Hm.. Har alltid fått beskjed om å holde meg unna pinex'en også..