paracet smeltetabletter..

shorty86

Gift med forumet
noen som har erfaring med de..?? det er et reint helvette her når han må ha stikkpille[:'(]

Nei, har ingen erfaring med det......... Ine var på denne alderen da hun begynte å få det i tablett-form... Drakk massemasse så gikk den ned!

Men det finnes jo også paracet som brusetablett[:)]

tablett tror jeg ikke at jeg får han til å svelge.. og får han nok ikke til å drikke vann med brusetablett heller[>:][8|] flytene går ikke.. så jeg faller litt på smelte/tyggetablett.. har mine tvil der også men kanskje det går.. hadde liksom håpa det da

Kjøp de smeltetablettene med banan smak [;)] Han spiste vertfall den ene han fikk her. 

ORIGINAL: Lene1986

Kjøp de smeltetablettene med banan smak [;)] Han spiste vertfall den ene han fikk her. 

da skal jeg prøve det.. føler det er mishandling å gi han stikkpille[:(] full kamp[X(]

så har du også paracet mixturen da... men det kan kanskje være samme kampen det...[8|] Håper du finner ut av det...

ORIGINAL: Tjukkaaa

så har du også paracet mixturen da... men det kan kanskje være samme kampen det...[8|] Håper du finner ut av det...

det er flytende det.. jeg må sitte på han.. så det blir en slåsskamp det også.. han er heller ikke lett å lure[>:][:)]

har hørt de har litt lengre virketid. her går det forsattgreit med stikkpille. kommer til å holde på det så lenge han bruker bleie.

anbefaler flytende ibux i en kopp med saft. Det går lett ned her. men ikke vis han at du putter det oppi[;)]

ORIGINAL: TauZa

har hørt de har litt lengre virketid. her går det forsattgreit med stikkpille. kommer til å holde på det så lenge han bruker bleie.

så lenge han bruker bleie..?? spiller det noen rolle[8|]

ORIGINAL: ..christine..

anbefaler flytende ibux i en kopp med saft. Det går lett ned her. men ikke vis han at du putter det oppi[;)]

hva er forskjellen på ibux og paracet igjen.. åååh orker ikke tenke selv i kveld[X(]

men lukter det ikke heller??

ORIGINAL: shorty86

ORIGINAL: TauZa

så lenge han bruker bleie..?? spiller det noen rolle[8|]

Ja, så lenge han er bleiebarn så er det ikke nedverdigende å ligge på stellebordet å få puttet noe i rumpa.. når han slutter med det vil han også bli så stor at han ser annerledes på det. DU gir ikke en 8 åring stikk piller liksom (om han ikke er dødssyk da)

ORIGINAL: shorty86

ORIGINAL: Tjukkaaa

det er flytende det.. jeg må sitte på han.. så det blir en slåsskamp det også.. han er heller ikke lett å lure[>:][:)]

Vi putter det i sprøyte - da er det lettere å sikte og "fyre av" dosen på riktig sted og riktig tidspunkt [8D]
Evt kan det jo blandes sammen med litt saft f.eks? [:)] Smaker jo godt av de mixturene til og med - jordbær av ibuxen og tuttifrutti av paraceten [:)]

Back
Topp