Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj såpassAldri prøvd. Fikk tankefeltsterapi for å i det hele tatt sette meg i stolen [emoji6]
For meg hadde sikkert Paracet funka, for jeg blir supersløv av det. Kan ta to Paracet og sove i 13 timer liksom [emoji85]
Det er ikke beroligende, men smertestillende. Da ville jeg heller gått til legen og fått noe angstdempende (Jeg har ekstrem tannlegeskrekk , nå har jeg gruet meg hele julen fordi jeg sksl til tannlegen på tirdag.
Så leste jeg om noen som pleide å ta paracet før timen for det hjalp
Noen som har prøvd det?
Jeg vet det er smertestillende men noen mener det hjelperDet er ikke beroligende, men smertestillende. Da ville jeg heller gått til legen og fått noe angstdempende (
Er dessverre lite jeg kan ta så derfor jeg håper man ble litt sløver av paracet siden flere dier detJeg vil tro det er kun en placebo effekt dessverre, ville heller spurt om beroligende I god tid til neste gang, sender deg en klem for vet hvor forferdelig det er
Da er det jo verdt å prøve ihvertfall.Er dessverre lite jeg kan ta så derfor jeg håper man ble litt sløver av paracet siden flere dier det
Nei jeg tenker jeg prøver så får vi seDa er det jo verdt å prøve ihvertfall.
Å ta en til to paracet før en tannlegetime er ikke skadelig i de fleste tilfeller ihvertfall.
Nope, det er bare tull. Hvor ille er tannlegeskrekken din? Min er ekstremt ille. Snakker narkose... Men nå klarer jeg å gå til en tannlege i byen her, men jeg får beroligene. Send meg en melding hvis du vil ha tips eller noe.Jeg har ekstrem tannlegeskrekk , nå har jeg gruet meg hele julen fordi jeg sksl til tannlegen på tirdag.
Så leste jeg om noen som pleide å ta paracet før timen for det hjalp
Noen som har prøvd det?