Paracet før tannlegetime

Kengu

Forumet er livet
VIP
Jeg har ekstrem tannlegeskrekk , nå har jeg gruet meg hele julen fordi jeg sksl til tannlegen på tirdag.

Så leste jeg om noen som pleide å ta paracet før timen for det hjalp

Noen som har prøvd det?

Aldri prøvd. Fikk tankefeltsterapi for å i det hele tatt sette meg i stolen [emoji6]

For meg hadde sikkert Paracet funka, for jeg blir supersløv av det. Kan ta to Paracet og sove i 13 timer liksom [emoji85]

Aldri prøvd. Fikk tankefeltsterapi for å i det hele tatt sette meg i stolen [emoji6]

For meg hadde sikkert Paracet funka, for jeg blir supersløv av det. Kan ta to Paracet og sove i 13 timer liksom [emoji85]
Oj såpass
Det har jeg aldri blitt
Men om det roer meg litt så er det jo verdt å prøve

Jeg har ekstrem tannlegeskrekk , nå har jeg gruet meg hele julen fordi jeg sksl til tannlegen på tirdag.

Noen som har prøvd det?
Det er ikke beroligende, men smertestillende. Da ville jeg heller gått til legen og fått noe angstdempende :)(

Jeg vil tro det er kun en placebo effekt dessverre, ville heller spurt om beroligende I god tid til neste gang, sender deg en klem for vet hvor forferdelig det er

Jeg vil tro det er kun en placebo effekt dessverre, ville heller spurt om beroligende I god tid til neste gang, sender deg en klem for vet hvor forferdelig det er
Er dessverre lite jeg kan ta så derfor jeg håper man ble litt sløver av paracet siden flere dier det

På meg hadde det ikke hatt noe som helst virkning, for de virker ikke noe spesielt smertestillende heller. Om du har god virkning av de ville jeg prøvd i hvert fall. Lykke til, vet hvordan du har det.

Tenker det er verdt forsøket :) For meg har det ingen effekt for skrekken :/ Lykke til <3

Jeg har fått beroligende pille av tannlegen pga sprøyteskrekk [emoji85]

Hvis du tror på det, kan det funke. Det funker dårlig for så sterke smerter for de fleste, det er derfor man får Paralgin Forte etter tanntrekking osv.

Er dessverre lite jeg kan ta så derfor jeg håper man ble litt sløver av paracet siden flere dier det
Da er det jo verdt å prøve ihvertfall.

Å ta en til to paracet før en tannlegetime er ikke skadelig i de fleste tilfeller ihvertfall.

Noen som har prøvd det?
Nope, det er bare tull. Hvor ille er tannlegeskrekken din? Min er ekstremt ille. Snakker narkose... Men nå klarer jeg å gå til en tannlege i byen her, men jeg får beroligene. Send meg en melding hvis du vil ha tips eller noe. ;)

Back
Topp