Pappasymptomer

Attpåklatt2017

Glad i forumet
Er jo ikke bare vi som merker at det er noe på gang, de vordende fedre merker det også.

Jeg er i lag med en drømmer :D Denne gangen har han så langt drømt om positive g-tester. Når jeg var gravid med første slo han vegglampa si ved senga med hodeputa så den knuste. Husker ikke hva han drømte, men vi lo godt :-D

Hvordan er det med din mann? :)
 
Han er egentlig ganske som vanlig. Men han fikk nok noen kilo ekstra sist, og regner med det blir slik denne gangen og. Ellers blir han selvfølgelig veldig tålmodig når jeg er hormonell.
 
Foreløpig ingenting, denne gangen! Men sist var det han som spise godis hver dag og hadde diverse cravings, mens jeg forsøkte å leve sunt :rolleyes: Har vel også vært den som hadde størst problem med å bli kvitt babykiloene i ettertid! Hehe...
 
Mannen er litt ekstra omtenksom og omsorgsfull, hvis det er noen symptomer. Men jeg får ikke lov til å skylde på at jeg er gravid for alt rare jeg sier og gjør :yuck: Kjøpte boken "Du skal bli far - og du har 40 uker på å forberede deg" til han, og han satte straks i gang med lesingen. Dette er første gang jeg ser han leser en bok på de fem årene vi har vært sammen :p
 
Back
Topp