Pappaskolen på Nrk

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Noen som så dette programmet idag? Det gikk på Nrk 3 kl. 20.25. Sa at samboeren måtte se på for å lære noe, men det var like spennende for meg også:) Følte at det var litt selvpining å se på, men jeg må jo gjennom fødselen for å få barn så det er jo greit å lære litt.

Han spurte om vi kunne bytte kanal når det nærmet seg fødselen, jeg sa det var greit, men han så hele programmet likevel. Jeg var postivit overrasket:) Tror han takler det bra jeg.

Last edited:
Så d ja, mn syns d virka litt "kunstig". Tvang også pappaen til å se og han takla d greit:)

Tok det opp. Tenkte at vi skulle prøve se en episode i kveld :P

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

har ikke sett på det, men nå venter vi ikke vår første heller :-) Og min mann takler fødsel veldig bra, han duger til og med som jordmor...

Vi så på det og jeg synes det var bra. Og når det så kommer fra gubben: "Jeg begynner nesten å gråte" da babyene ble født... ah.. *smelt* :) <3

Vi så på det og jeg synes det var bra. Og når det så kommer fra gubben: "Jeg begynner nesten å gråte" da babyene ble født... ah.. *smelt* :) <3
Hehe, ja jeg er så følsom for tiden, så jeg måtte holde meg skikkelig for å ikke begynne å hylgrine:)

Vi såg det også! Tårene trillet nesten konstant :-P

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Back
Topp