pappapermisjon...

Frihet

Elsker forumet
nå har vi nettopp diskutert når han skal ha pappaperm.... gikk opp for meg hvor fort tiden går.. så nå har vi bestemt at han tar 3 uker i mai, 5 uker i juli/august og 2 uker i september. først begynte han å snakke om nå i februar[&:] men da sa jeg nei.. føler meg ikke klar til å begynne å jobbe igjen nå, selv om d bare er 3 uker om gangen. så da ble d mai istedenfor[:D] han har jo friperioder uansett, så spiller egentlig ingen rolle for han når han tar d, så heldigvis var d ingen diskusjon da jeg sa nei  til nå i februar[:D]

Må pappane ta permisjon? eller åssen er det? :)

ORIGINAL: Frk.fredriksen

Må pappane ta permisjon? eller åssen er det? :)

Ja, 10 uker er forbeholdt far.
Man kan søke om å få overta, men da tror jeg man må være student eller noe slik.
Jeg fikk far sine uker forrige gang, men det var pga. at far var midt i en mastergrad.

Jeg er student og han lærling :) men jeg må søke om å få de da? hvis ikke så må han ta de?

ORIGINAL: Frk.fredriksen

Jeg er student og han lærling :) men jeg må søke om å få de da? hvis ikke så må han ta de?

Ja, du må søke om det. Men usikker på hvordan det er med utbetaling da, siden du er student.

Du skal jobbe 100% når han tar permisjon? Da forstår jeg godt at februar føles for tidlig. I Mai har du sikkert mer lyst til å komme deg ut litt.[:)]

Mannen min har allerede startet på permisjonen, men han har tatt gradert permisjon en dag i uken. Sist begynte jeg å jobbe gradert 25% etter 3 mnd, men nå er jeg ikke sikker på når jeg skal begynne å jobbe igjen. Tenker kanskje å begynne litt deltid til sommeren.

hvis du er student, og var student da du ble gravid, har ikke han rett på pappaperm. du må ha hatt minst 50% stilling for at han skal kunne få d. utrolig teit!!!! her er d første gang pappaen får perm, så tror han gleder seg litt til alenetid med gutten sin[:)]

Back
Topp