Pappapermisjon?? (samme som jan09)

Alveola*

Forumet er livet
Hva gjør man når man skal bestemme dette?? Er det papirer på Nav man må fylle ut?? Fikk beskjed om i går at det må gjøres innen barnet er 6 uker, og det er hun I DAG!! Ingen på NAV som har gitt beskjed om dette!!  Så mye kontakt jeg har hatt med nav så burde de nesten ha opplyst om det!!!

Så jeg lurer på hva man skal fylle ut, og om man må legge opp en plan for dagene man skal ha perm.. Eller er dette noe man ordner med arbeidsgiver?? Haster jo litt da.. og siden typen jobber i dag har jeg nok å gjøre føler jeg  Vil jo at han og skal ha litt tid med snuppa...

Jeg fikk beskjed om at disse papirene som skal fylles ut før pappa permisjonen må leveres NAV før jeg var ferdig med min permisjon.. altså ikke når barnet var 6 uker gammel... ring å hør du. . for å være sikker...

ORIGINAL: Tessababy

Jeg fikk beskjed om at disse papirene som skal fylles ut før pappa permisjonen må leveres NAV før jeg var ferdig med min permisjon.. altså ikke når barnet var 6 uker gammel... ring å hør du. . for å være sikker...

det stemmer!
her hadde pppan 1 uke permisjon i november, da sa han fra til nav i oktober.
resten av permisjonen skal han ha til sommeren, og det har han ikke sagt i fra om enda!

Vi fikk beskjed om at pappapermen måtte meldes fra samtidig som min perm, det skal fylles ut på de samme papirene..
Såeh.. NAV gir tydeligvis forskjellig beskjeder til alle (det er jo ikke første gangen vi ser det), og derfor ville jeg heller lett litt på NAV sine sider og lest meg frem til det som står i regelverket. [;)]

nav sine sider er helt håpløse syns jeg.. fant ikke noe om det!! Kun om fedrekvoten og hvordan den kunne fordeles, ikke noe om når det måtte meldes fra.. får vel ta å ringe ned vel.. de begynner nok å bli lei meg[:D][8D]

Back
Topp