Pappaperm

Texmex

Glad i forumet
Oktoberbarna 2021♡
❄️ Januargull 2023 ❄️
Heisann!

Går ut ifra at pappaene nå enten har eller snart skal ta over permisjonen og være hjemme med baby. Noen som vil dele litt om hvordan det går?

Vi er hjemme begge to i et par uker til og så er det kun pappaen. Er kjempebeskymret for ammingen og egentlig litt generelt beskymret for hvordan det kommer til å gå her hjemme. :hungover:

Lillemor er skikkelig mammadalt og har en skrikete periode, noe min mann har mye dårligere toleranse for enn meg.

Hvis det er noen som har noen gode erfaringer å dele, så vil jeg gjerne høre. :bag:
 
Her er det litt skriking, men det er akkurat i det hun ser meg gå.
Men utover det går det helt fint å være med pappa også.
Så den skrikingen skal du ikke være for bekymret for.
 
Her storkoser frøkna seg med pappa. Ingen skriking når jeg går, hun spiser fint og hviler når hun skal.
 
Her storkoser frøkna seg med pappa. Ingen skriking når jeg går, hun spiser fint og hviler når hun skal.
Jeg har samma «skrikinga» om jeg går på do eller ut døra for 5 timer. Går rimelig fort over :bag:
 
Jeg har samma «skrikinga» om jeg går på do eller ut døra for 5 timer. Går rimelig fort over :bag:
Hehe :hilarious: Er vell en sånn skriking som går over en liten stund etter at du har forsvunnet ut av synet da? :hilarious:
 
Her blir det strengt tatt ikke pappaperm.
Han har rett og slett ikke anledning til å ta fri..
Forøvrig, hadde ikke babyen taklet det heller. KANSKJE hvis jeg jobbet på kun dagtid, men.. På ettermiddag og kveld, så kan jeg ikke være borte i mer enn en time omtrent.
Var borte i ca to timer i går kveld. Da var det panikk og utrøstelig gråt i 1,5t. ><
 
Back
Topp