Pappaperm

ToGo

Glad i forumet
Noen som har søkt om dette? Hvis ikke? Når tenker dere å søke? Vet jo at far må gjøre dette selv, men tenkte å høre her likevel [emoji1348]

Må i hvert fall vente til baby er født, for far får ikke søke før den tid [emoji106] Men har skjønt at det er smart å være tidlig ute, da det fort er lang saksbehandlingstid [emoji6] Vi har ikke helt bestemt oss for hvordan vi vil fordele permisjonen, så tenker å ta en runde på det så fort lillesnupp er født [emoji169]

Han skal ikke ha perm før i april, så stresser ikke med det helt enda :)

Min skal ha perm fra januar, og vi må søke senest ila november ifølge nav. Prøver nok å få det til litt tidligere :)

Lenge til. Han skal ha perm i midten av mars, så det har vi ikke begynt å tenke på enda

Kan laste ned en app som heter permisjonsplanleggeren. Da får du opp alle frister og datoer for hvor lenge hver av deres permisjon varer og når en må søke etc [emoji4]

Han skal ikke søke før det nærmer seg slutten på min perm, jeg skal forlenge min, så han må søke før min i utgangspunktet var ferdig, og søke om utsettelse av sin, men var ikke før i april han trengte søke:)

Han skal ikke søke før det nærmer seg slutten på min perm, jeg skal forlenge min, så han må søke før min i utgangspunktet var ferdig, og søke om utsettelse av sin, men var ikke før i april han trengte søke:)

Jeg forlenger også min i den forstand at jeg tar ut ferie i permisjonen rundt jul og påske. Betyr det at han må søke før jul? Eller når min skulle ha sluttet hvis jeg tok alt i ett strekk?

Jeg forlenger også min i den forstand at jeg tar ut ferie i permisjonen rundt jul og påske. Betyr det at han må søke før jul? Eller når min skulle ha sluttet hvis jeg tok alt i ett strekk?

Når din skulle ha sluttet:) men datoen skal stå i vedtaket mener jeg:)

Back
Topp