Pappaperm

rosekrans

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Hei :-)

Noen som vet hvordan det er med nettstudier gjelder som heltidsstudie? Jeg har termin i april og NAV sa at samboeren min ikke har rett på pappaperm, har han det til høsten/sommeren dersom eg tar nettstudier på ca. 100 timer? Eg er jo heltidsstudent da, er eg ikke?

Hei :-)

Noen som vet hvordan det er med nettstudier gjelder som heltidsstudie? Jeg har termin i april og NAV sa at samboeren min ikke har rett på pappaperm, har han det til høsten/sommeren dersom eg tar nettstudier på ca. 100 timer? Eg er jo heltidsstudent da, er eg ikke?

Dersom du ringer NAV så har de en egen svangerskaps-linje hvor de svarer på slike spm. Må evt legge det fram som om det er planen da, og ikke en måte å få pappa-perm på ☺️

Hehe .. Prøvd flere ganger de linjene :-( kommer aldri fram.. Står i kø i evigheter :p De på det lokale kontoret har ingen peiling..

Meningen var egentlig å ta studie på heltid på skole 3 årig.. Men det blir for mye tror eg nok.. Derfor velger eg nettstudier, så eg kan være hjemme, samtidig som å gi faren pappaperm

Last edited:
Prøvd chatten på NAV.no?? Veldig fornøyd med den og brukte den flere ganger før jeg skulle søke :-)

Back
Topp