Pappaperm og jobbing

godtemomsen

Lykkelig ventende <3
Hei,

Nå nærmer det seg snart tiden hvor far skal ha sin pappaperm. (14 uker)
hans ordinære arbeidstid er mandag til fredag,men kan jobbe helger om han ønsker og dersom det er behov fra arbeidsgivers side.

Nå lurer vi fælt på om han kan jobbe helger i pappapermen sin når jeg har fri fra min jobb, for å spe på litt. Dette vil da bli utbetalt som overtid. Er det slik at han i prinsippet ikke kan jobbe i permisjonen? og dersom han skal jobbe, er det da mulig å få disse timene utbetalt når pappapermen da er over dersom det egentlig ikke er helt etter boka?

Er det også slik at andre faste tillegg(i tillegg til vaktuke som han har hver 7 uke) skal inngå i hans permisjonspenger? (han får lønn direkte fra arbeidsgiver)

På forhånd takk for svar :)

Tror han må søke om gradert permisjon om han skal jobbe. Er ikke lov å jobbe noe når han får 100% permisjonspenger. Men spør på nav sin facebook side " NAV Foreldrepenger"

har stått ganske mye om dette om dagen, det er ikke lov å jobbe når man har full permisjon, da må man ha gradert permisjon

Tror han må søke om gradert permisjon om han skal jobbe. Er ikke lov å jobbe noe når han får 100% permisjonspenger. Men spør på nav sin facebook side " NAV Foreldrepenger"

Det skal jeg gjøre, takk for tips :)

Back
Topp