pappa'n

Tonje M

Glad i forumet
skal si det var en lykkelig pappa her i går!han kjente spark fra nurket for første gang han var så glad og stolt!!! det var skikkelig koselig syns jeg, endelig kan han kjenne noe også[:)]

åhh hørtes koselig ut, sambo har ikke kjent noe enda han, men kommer vel.

så koselig.det er gøy når di får bli med litt mer[:)]jeg vil han skal kjenne di harde sparka som kommer,men hver gang roer hun seg når han skal kjenne så klart,men han kjenner jo di små sparkene.

men jeg vil ikke mase for mye heller...en gravid hysterisk dame som hele tiden løper etter mannen sin å roper..kjenn nå kjenn nå[:D]

Hehe.. synes jeg ser for meg det ja. [:D]
Jeg kan holde handa på magen selv jeg når vi ser tv om kveldene, og kjenne spark på utsiden. Men da er sambo hver gang for langt unna. Er ikke mye leven på karen her.. Ett spark nå og da...

ORIGINAL: Irene29

Hehe.. synes jeg ser for meg det ja. [:D]
Jeg kan holde handa på magen selv jeg når vi ser tv om kveldene, og kjenne spark på utsiden. Men da er sambo hver gang for langt unna. Er ikke mye leven på karen her.. Ett spark nå og da...

samme her[:)]

sambo har kjent å det lyste i øynene hans da[:D]
men i det siste så slutter sparkinga med en gang han nærmer seg...
å når han tar vekk hånda da begynner det igjen

Ååå.. gleder meg!!! Når har du termin xcrzyx??

samme her! 16/2 :-)

ORIGINAL: Tonje M

skal si det var en lykkelig pappa her i går!han kjente spark fra nurket for første gang han var så glad og stolt!!! det var skikkelig koselig syns jeg, endelig kan han kjenne noe også[:)]

ORIGINAL: xcrazyx

ORIGINAL: Irene29

Ååå.. gleder meg!!! Når har du termin xcrzyx??

Har termin 18 mai..så jeg hører jo egentlig ikke hjem her, men...*er så stille i mai-klubben*

Da er du hjertelig velkommen til å dele dine tanker og erfaringer med oss i juniklubben. Kan aldri bli for mange av oss her inne... [:D]

Få pappa`n til å synge for magen, da kan det være babyen sparker kraftig når han slutter.

Det var slik samboeren min merket sparkene for første gang !! [:D][:D]

Så morsomt... men jeg ser for meg sambo synge.. hihi.. han kommer til å nekte!!

som oftes når sambo snakker eller synger til magen, blir det full baluba inni der.....så i går kjente han også sparkene.....litt tårer i øyekroken på oss begge[:(][:D][:D]. Merker at sparkene blir kraftigere for hver dag nå, så det blir lettere å kjenne de uttapå magen

kan liksom ikke tvinge han eller da......legg deg, eller sett deg ved siden av han mens han ser på yndlingsprogrammet sitt på tv(sport), da sitter som oftes mannfolka i ro ei stund[:D]

[:D] Hadde heller aldri trodd at min samboer ville synge for magen min....men når det gjelder ting som har med hans kommende sønn å gjøre, er alt mulig. Han er så stolt...[:)]

.......han har til og med bedt meg om å få tak i ei sangbok....her prater vi om en mann som elsker gravemaskiner og lastebiler og motorsykler....

Ja ja, min mann er jo musiker men han har ikke sunget for magen ennå..  Kanskje må få han til å prøve det da, han har ikke kjent mer enn et spark, alltid blir det stille når han skal kjenne...[;)]  Rart det der altså..

Min har heller ikke kjent noe, og selv om jeg ligger og kjenner at han sparker rett opp i hånda hans...
...har vel litt for mye av det gode, beskyttende laget utafor...[;)]

Back
Topp