Pappa'n kjente spark!!

Kraaka

Gift med forumet
Ååååååååå så morro!! Jeg har selv kjent bevegelser en god stund nå, og jeg har gledet meg til å kunne dele det med samboer'n min!

Jeg har kunnet ligge rett ut og kjent bevegelser på utsiden selv, men jeg har trodd at jeg kjente de fordi jeg kune kjenne de fra utsiden hvis dere skjønner.
MEN...i går så lå vi begge to på sengen og lille hxn begynte å sparke å røre seg skikkelig. Pappa la hånden på magen og kjente etter en stund.....njo..var det ikke noe der?? Eller var det bare mamma som pustet???(Det var faktisk barnet som rørte på seg inni der.....) Men så kom det er par spark som gjorde at han reagerte.....han så på meg med spørrende øyne..... "Var det?"... Og ja. det var ingen tvil.... Pappa har hilst på sitt barn for første gang!! [:)][:D]
Det er så gøy!! Smiler litt for meg selv her jeg sitter å skriver.....blir nok bare mer og mer nå etterhvert....morro!!!

Så koselig da! [:D]
Det blir flere og flere etterhvert skal dere se.. Når han først har begynt å kjenne de, blir de fort mye tydeligere [:)]

Ja...også er det SÅÅÅÅÅ koselig å kunne dele![:D]

Ja ikke sant? Blir plutselig noe helt annet når typen også kan kjenne!! Kjempekoselig!!

Ja jeg vet...følt meg ganske ensom når jeg har ligget på sofaen på kvelden med hånda på magen og smilt for meg selv fordi jeg har kjent masse liv "inni der"!
Så nei...dette blir morro fremover..... Hvor langt på vei var du/dere da pappan fikk kjenne??

Mannen min kjente første spark tidligere denne uka.......han synes det er like morro hver gang.

Nåååhh...det er så koselig.. Og morro at de vil ta en del i det syns jeg!!!

Tror det blir litt mer virkelig for dem også da..når de får fysisk kontakt med babyen.. Ikke bare det at de har sett det på ultralyden, men de har faktisk KJENT at det er noe der....fysisk...ikke bare noe som er på en skjerm liksom..... !!
Sukk..i syvende himmel her jeg..hehe!!

[:D]Pappaen og sønnen fikk kjenne Alexander sparke i dag tidlig. To stolte og forundrede mannfolk....[:D]

ORIGINAL: Kraaka

Hvor langt på vei var du/dere da pappan fikk kjenne??

Var faktisk i uke 19 kjæresten min også kjente det første gangen [:)] Jeg hadde kjent noe bobling en stund før, men akkurat den dagen han også kjente det, var det liksom ikke noe tvil lenger!!

næææh..så koselig
sikkert kjempestas for pappan endelig merke noe til knøtten[:D]

Vi så faktisk sparkene på utsiden samtidig som han kjente de for første gang.. Har vært masse buling og kuler fra magen i lang tid her.. he he. Ofte er magen kjempeskakk, og noen ganger ser vi rompa hennes stikker skikkelig fram.. he he [:)]

Så koselig at du deler sånn hyggelig historie! Kjempenydelig! ...så griner jeg litt igjen, da... [:D]

Her har pappaen kjent liv lenge, men han er i ekstase hver gang! [:D]

Hehe..ja.. Nå har det liksom blitt litt sånn.... "æsj også...skal det være så vanskelig å få kjenne et par ganger til da??? " Hehe..men,men..det kommer, det kommer!! Har litt ekstra på magen jeg da...så polstringen gjør det ikke lettere, men han fikk da kjent [:D]

Har også sett magen hoppe opp noen ganger...morro....kan nesten sitte å glane i ti vide og ti breie..hehe!!!

Sååå koselig!

Jeg ble skikkelig varm i hjertet mitt...overfølsom her vettu [;)]
Gleder meg til det er min/vår tur!

Klem fra Kathrine

å, så nydelig [:D]
Fikk tårer i øynene jeg nå [:D]
kos dere masse fremover
kos og klem

Tusen takk for masse koselige tilbakemeldinger fra dere alle sammen[:D]

Ha en fortsatt fin søndag!!

Klem

å så koselig...[:(][:D]

Det er bare så utrolig koselig at endelig pappa`n også kan kjenne sparkene og se dem på magen.... Vi ventet lenge på det, men når han endelig ga lyd fra seg, så er det ikke stopp der inne. Han sparker og turner rundt der inne akkurat nå. God følelse[:)]

Back
Topp