Pappalivet

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
En graviditet er ofte velkommen, og mødre kan i mange tilfeller føle seg klar og forberedt på begivenheten lenge før pappaen. Mødrene kjenner jo forandringene på kroppen, noe fedrene som regel ikke gjør ;)

Hvordan forbereder fedrene seg på pappalivet som venter de? Er det noen av de vordende pappaene som har begynt å få panikk over hva som skal skje, eller tar de det med fullstendig ro?

Fullstendig med ro! Har gjort det før, si [emoji23]

Han har tvillinger fra før- så han tenker at 1 skal gå veldig greit! Så får vi se da....

Her også er han rolig. Vi venter nummer tre og panikken tar meg noen ganger -men han roer meg fint ned og sier at dette klarer vi[emoji4] Han er veldig flink med jentene våre så tror ikke han bekymrer seg!

Fullstendig med ro, selv om det er første. Her er det jeg som er mest nervøs og slike ting. Han engasjerer seg, passer godt på meg og sier han gleder seg mye. Glad jeg har akkurat han med meg på dette[emoji2]

Tjaa, han tar det likt som med førstemann, holder det litt på avstand til babyen er ute på et vis! Litt spent på om han er mer engasjert i navnediskusjonen etter oul;)

Når jeg fortalte han det en morgen han kom hjem fra nattskift, fikk jeg til svar «å ja... må bare pusse tennene»:hilarious: men han er en flott pappa, så jeg er ikke bekymret:Heartred

Back
Topp