Pappagave..

HoneyBooBoo

Forelsket i forumet
Oktoberlykke 2019
Jeg har veldig lyst til å overraske samboeren min med en liten oppmerksomhet etter fødselen. Jada, jeg har gått gravid og gjort all "jobben", men han fortjener jammen en medalje for å holdt ut med meg i alle disse månedene :p

Har noen av dere andre tenkt på det? Isåfall, hva skal dere gi?

Jaaaada, jeg vet at han får et barn og at det er nok og bla bla bla :p Jeg vil allikevel gi han en liten ting for å si hvor mye jeg setter pris på han... :)

Jeg har veldig lyst til å overraske samboeren min med en liten oppmerksomhet etter fødselen. Jada, jeg har gått gravid og gjort all "jobben", men han fortjener jammen en medalje for å holdt ut med meg i alle disse månedene :p

Har noen av dere andre tenkt på det? Isåfall, hva skal dere gi?

Jaaaada, jeg vet at han får et barn og at det er nok og bla bla bla :p Jeg vil allikevel gi han en liten ting for å si hvor mye jeg setter pris på han... :)
Har faktisk tenkt på det i dag. Har har gjort så mye og hjulpet meg så mye. Tålt mye. Fortjener en liten premie han også. Bare vet ikke hva.

Han får julegave, det får holde :P jeg kommer nok ikke til å få noen gave av han heller (annet enn julegave)

Egentlig synes jeg jo selve gaven og premien for oss er lillejenta. Etter to år med prøving og å endelig bli gravid i kø til prøverør og at graviditeten har vært så slitsom klarer ingen av oss egentlig å ønske oss noe annet enn lille jenta vår. Folk spør oss hva vi ønsker oss til jul men ønsker oss egentlig bare ting til henne som vi trenger :)

Men mannen skal få en julegave som ikke er babyrelatert fra meg da ;) også tok vi oss et døgn på luksussuite på Spa i begynnelsen av oktober, så det var jo på en måte gave til hverandre fra hverandre :D

Har faktisk tenkt på det i dag. Har har gjort så mye og hjulpet meg så mye. Tålt mye. Fortjener en liten premie han også. Bare vet ikke hva.

Jeg har tenkt litt på å kjøpe en kurv som jeg fyller med litt forskjellig, som jeg gjemmer et sted hjemme. Så kan han finne den når han drar hjem fra sykehuset. Tenkte å kanskje fylle med noen forskjellige typer øl, potetgull, noe godis av noe slag, og en pappabok eller noe. Og et fint kort da, hvor jeg skriver masse fint :p

Jeg har tenkt litt på å kjøpe en kurv som jeg fyller med litt forskjellig, som jeg gjemmer et sted hjemme. Så kan han finne den når han drar hjem fra sykehuset. Tenkte å kanskje fylle med noen forskjellige typer øl, potetgull, noe godis av noe slag, og en pappabok eller noe. Og et fint kort da, hvor jeg skriver masse fint :p
Den hørtes bra ut! Det tror jeg min hadde satt pris på. Har alt kjøpt en kopp med verdens beste pappa. Da jeg vet han blir det.

Det var en kjempe god ide. Vi har sukker/godis/potetgull stopp her i huset til hun blir født. Så vi går å "drømmer"om det vi skal ha da. Så hadde vært fint å fylle den med litt forskjellig. Han gleder seg så til å kjøpe julemaskipan.

Denne ideen så jeg også i en av de andre terminforumene, så her har jeg smuglet litt småting inn i huset, pakket de fint inn og lagt de et sted hvor jeg vet at han ikke kommer til å kikke. Min kjære får en pappabok - The Baby Owners Manual, litt snacks og snop og to av favoritt ølene. Jeg vet at han kommer til å drikke veldig lite alkohol de siste ukene før fødsel i forhold til at han skal kjøre oss til sykehus, så da passer det at han får favorittene å kose seg med mens jeg ligger på barsel ;) Nå mangler bare kortet.

Her fyller mannen 30 om to uker og får klokke til nesten 5tusen.. Så nei, han får nøye seg med julegaver og nyfødt baby :p

Ja, han bør absolutt få en gave! Han har tatt seg av storesøsknene på 2 og 3 år, jobbet fullt, laget alt av mat, stelt hagen - alt mens jeg har ligget med ekstrem svangerskapskvalme siden april. Han fortjener en STOR applaus. Men hva finner man på? Han har bursdag 1.desember, det er straks farsdag, og han skal jo også få julegave. Han er umulig å kjøpe klær til, bruker ikke smykker eller klokke, og vi drikker veldig lite alkohol... Hm...

Kjøpte en pappa-bok og en verdens beste pappa kopp sist. Denne gang tror jeg ikke det blir noe. Da må jeg isåfall snuble over noe billig først, har rett og slett nok å bruke penger på nå før jul. Er farsdag snart å, men da blir det nok noe laget av guttungen han får. Lager kanskje noe ekstra god middag da.

Nei jeg skal ikke gi noe til han i forbindelse med fødsel. Men han får adventskalender med mye kos og godt i :) så får han en dyyyyyr julegave, så det får holde det :p

Vi byttet SVÆRE gaver med storebror, dropper det nå..
Noe lite kan jo være en sånn du er den beste pappa bok eller kopp eller noe. Sånt har de på sykehuset.

Blir nok ikke noen pappagave. Ble ikke det forrige gang heller. Han hadde akkurat bursdag, og snart er det farsdag, julekalender og julegaver, så med baby i tillegg, får det holde :)

Har tenkt på å lage en kurv/eske med litt forskjellig oppi, kanskje en film eller et jaktmagasin, øl, noe godt og hvis jeg finner noe småtteri han har bruk for.. Tror ikke jeg legger i noe babyrelatert, etter fødsel og hele pakka tror jeg han har godt av å koble tankene over på noe annet rett og slett :-p

Jeg har veldig lyst å gi noe til han, men jeg vet ikke hva. Om alt går bra med fødselen, så kommer han til å være der sammen med oss til vi reiser hjem, så en slik kurv går ikke. Vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke gi julegaver til hverandre i år heller, men så sa han nå i ettermiddag at han hadde vært å sett på noe til meg. Jeg har tenkt på å kanskje gi han noe ullundertøy eller noe(kanskje litt kjedelig, men han er såå vanskelig å kjøpe til). Hadde vært fint å kunne gi han noe som viser hvor mye jeg setter pris på han og alt det han gjør for oss, men jeg aaaner ikke hva det skal være! :/

Jeg har veldig lyst å gi noe til han, men jeg vet ikke hva. Om alt går bra med fødselen, så kommer han til å være der sammen med oss til vi reiser hjem, så en slik kurv går ikke. Vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke gi julegaver til hverandre i år heller, men så sa han nå i ettermiddag at han hadde vært å sett på noe til meg. Jeg har tenkt på å kanskje gi han noe ullundertøy eller noe(kanskje litt kjedelig, men han er såå vanskelig å kjøpe til). Hadde vært fint å kunne gi han noe som viser hvor mye jeg setter pris på han og alt det han gjør for oss, men jeg aaaner ikke hva det skal være! :/

Ullundertøy er jo gull verdt når han skal på trilleturer med deg og den lille på vinteren;)

Ullundertøy er jo gull verdt når han skal på trilleturer med deg og den lille på vinteren;)
Ja, det er sant :) Blir nok noe i den duren ;) Hadde sett for meg noe litt mer romantisk og koselig, men ;) kjenner jeg han rett blir han veldig glad for ullundertøy også ;)

For en god idé :) Det må jeg se om jeg ikke får til. Han har til og med barbert leggene mine for meg, da jeg ikke rakk fram selv uten å slite meg ut :D hehe
En pappakurv fortjener han absolutt <3

Jeg har veldig lyst til å gi han en klokke som han har sett på veldig lenge. Tenkte at hvis han får den kan han se på den klokken og tenke på den dagen han fikk den :) Er jo litt gøy å gjøre stas på han også, han har jo tross alt holdt ut med meg i 9 mnd med hormoner som svinger fra a til å. Haha.

Back
Topp